banner eso

Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner btx

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner fp

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

XXVII PUJADA A PEU A MONTSERRAT

Ni pararem, ni dormirem!

Només amb aquestes dues paraules molts de vosaltres ja heu endevinat el motiu d'aquesta carta.... I és que no descansarem perquè un bon grapat d'alumnes, exalumnes, pares, professors i amics ens passarem unes quinze hores caminant des del vestíbul de l'Escola fins a l'esplanada del monestir de Montserrat.........

montserratQuan? La nit del 20 d’abril . XXVII PUJADA A PEU A MONTSERRAT a la qual esteu convidats. Iniciarem la marxa a les 18:00 h. amb l'habitual concentració de tots els participants al vestíbul de l'Escola on després del recompte i el lliurament de samarretes commemoratives marxarem cap al velòdrom d'Horta. El sopar el farem ja a Sant Cugat -Km 8- i d'aquí cap a Les Fonts-Km 18- on farem una petita parada per carregar piles. Al Km 28,prop d'Ullastrell, farem una nova paradeta i d'aquí cap a Olesa -Km 37- on ens esperarà un calent i reconfortant esmorzar per preparar-nos per l'atacada final: el peu del funicular - Km 44-. Ara només ens faltarà pujar la muntanya, a peu!. La foto de tot el grup està prevista a les 12:00 h. del dissabte 21 d’abril . A les 15:00 h. iniciarem la baixada amb aeri i tren, arribant prop de les 16:30 h.

Per participar en aquesta llarga caminada cal que ompliu la butlleta adjunta i que la lliureu al responsable de la secretaria Pedagògica,(Eugènia Cuzzi ) pagant els 12 € de la inscripció, que inclou els viatges , la samarreta, i les despeses d'organització. Totes aquelles famílies que vulguin col•laborar en el servei de cotxe-escombra durant el recorregut hauran de contactar amb Julián Esquivias (tel. 670 25 87 16 ) Si teniu algun dubte o voleu més informació, truqueu al 93 488 11 66 i pregunteu per Lluís Dos Santos.

Ens veiem divendres 20 d’abril !

Equip Organitzador de la XXVII Pujada a peu a Montserrat

INSCRIPCIÓ A LA XXVII PUJADA A PEU A MONTSERRAT

Nom i cognoms:____________________________________________

Tornaré en : __T ren __ Mitjà propi Encercleu allò que convingui:

Portarem telèfon mòbil Sí No Núm: ________________

Teniu coneixements mèdics Sí No