banner preins web

banner eso

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

banner btx

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner fp

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
Del 4 al 30 de maig al CC Urgell.

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.

XXVII PUJADA A PEU A MONTSERRAT

Ni pararem, ni dormirem!

Només amb aquestes dues paraules molts de vosaltres ja heu endevinat el motiu d'aquesta carta.... I és que no descansarem perquè un bon grapat d'alumnes, exalumnes, pares, professors i amics ens passarem unes quinze hores caminant des del vestíbul de l'Escola fins a l'esplanada del monestir de Montserrat.........

montserratQuan? La nit del 20 d’abril . XXVII PUJADA A PEU A MONTSERRAT a la qual esteu convidats. Iniciarem la marxa a les 18:00 h. amb l'habitual concentració de tots els participants al vestíbul de l'Escola on després del recompte i el lliurament de samarretes commemoratives marxarem cap al velòdrom d'Horta. El sopar el farem ja a Sant Cugat -Km 8- i d'aquí cap a Les Fonts-Km 18- on farem una petita parada per carregar piles. Al Km 28,prop d'Ullastrell, farem una nova paradeta i d'aquí cap a Olesa -Km 37- on ens esperarà un calent i reconfortant esmorzar per preparar-nos per l'atacada final: el peu del funicular - Km 44-. Ara només ens faltarà pujar la muntanya, a peu!. La foto de tot el grup està prevista a les 12:00 h. del dissabte 21 d’abril . A les 15:00 h. iniciarem la baixada amb aeri i tren, arribant prop de les 16:30 h.

Per participar en aquesta llarga caminada cal que ompliu la butlleta adjunta i que la lliureu al responsable de la secretaria Pedagògica,(Eugènia Cuzzi ) pagant els 12 € de la inscripció, que inclou els viatges , la samarreta, i les despeses d'organització. Totes aquelles famílies que vulguin col•laborar en el servei de cotxe-escombra durant el recorregut hauran de contactar amb Julián Esquivias (tel. 670 25 87 16 ) Si teniu algun dubte o voleu més informació, truqueu al 93 488 11 66 i pregunteu per Lluís Dos Santos.

Ens veiem divendres 20 d’abril !

Equip Organitzador de la XXVII Pujada a peu a Montserrat

INSCRIPCIÓ A LA XXVII PUJADA A PEU A MONTSERRAT

Nom i cognoms:____________________________________________

Tornaré en : __T ren __ Mitjà propi Encercleu allò que convingui:

Portarem telèfon mòbil Sí No Núm: ________________

Teniu coneixements mèdics Sí No