banner eso

PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

banner btx

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner fp

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

XXVII PUJADA A PEU A MONTSERRAT

Ni pararem, ni dormirem!

Només amb aquestes dues paraules molts de vosaltres ja heu endevinat el motiu d'aquesta carta.... I és que no descansarem perquè un bon grapat d'alumnes, exalumnes, pares, professors i amics ens passarem unes quinze hores caminant des del vestíbul de l'Escola fins a l'esplanada del monestir de Montserrat.........

montserratQuan? La nit del 20 d’abril . XXVII PUJADA A PEU A MONTSERRAT a la qual esteu convidats. Iniciarem la marxa a les 18:00 h. amb l'habitual concentració de tots els participants al vestíbul de l'Escola on després del recompte i el lliurament de samarretes commemoratives marxarem cap al velòdrom d'Horta. El sopar el farem ja a Sant Cugat -Km 8- i d'aquí cap a Les Fonts-Km 18- on farem una petita parada per carregar piles. Al Km 28,prop d'Ullastrell, farem una nova paradeta i d'aquí cap a Olesa -Km 37- on ens esperarà un calent i reconfortant esmorzar per preparar-nos per l'atacada final: el peu del funicular - Km 44-. Ara només ens faltarà pujar la muntanya, a peu!. La foto de tot el grup està prevista a les 12:00 h. del dissabte 21 d’abril . A les 15:00 h. iniciarem la baixada amb aeri i tren, arribant prop de les 16:30 h.

Per participar en aquesta llarga caminada cal que ompliu la butlleta adjunta i que la lliureu al responsable de la secretaria Pedagògica,(Eugènia Cuzzi ) pagant els 12 € de la inscripció, que inclou els viatges , la samarreta, i les despeses d'organització. Totes aquelles famílies que vulguin col•laborar en el servei de cotxe-escombra durant el recorregut hauran de contactar amb Julián Esquivias (tel. 670 25 87 16 ) Si teniu algun dubte o voleu més informació, truqueu al 93 488 11 66 i pregunteu per Lluís Dos Santos.

Ens veiem divendres 20 d’abril !

Equip Organitzador de la XXVII Pujada a peu a Montserrat

INSCRIPCIÓ A LA XXVII PUJADA A PEU A MONTSERRAT

Nom i cognoms:____________________________________________

Tornaré en : __T ren __ Mitjà propi Encercleu allò que convingui:

Portarem telèfon mòbil Sí No Núm: ________________

Teniu coneixements mèdics Sí No