banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

Reportatge de les proves CANGUR 2012

Reportatge proves CANGUR 2012

El dijous 15 de març, un centenar d’alumnes de 2n cicle d’ESO i de Batxillerat de l’escola, van participar a la prova Cangur. Un any més, la nostra escola va ser escollida com a seu, en la que també hi van ser presents 30 alumnes de l’escola Infant Jesús de Barcelona.

Veure la galeria d'imatges CANGUR 2012

tutorials