banner eso

banner jpo maig 18

PORTES OBERTES 2018

Jornada de portes obertes el proper dia 12 de maig.

Podeu inscriure-us a aquestes jornades des d'aquí mateix.

banner btx

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner fp

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Del 4 al 30 de maig al CC Urgell: Exposició "Identitats" amb treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i Exposició concurs Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.

>> + info <<

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.
>> + info <<

banner marato

Marató per la pobresa

Benvolgudes famílies,

Ens és grat contactar amb vosaltres per informar-vos d’una iniciativa que els mitjans de comunicació públics de la CCMA –TV3 i Catalunya Ràdio– han posat en marxa, amb caràcter excepcional, responent a la demanda social de les entitats del tercer sector i de la societat en general: la Marató per la pobresa.

Les previsions del 2012 apunten cap a un creixement de la pobresa al nostre país. Davant l'evolució de la crisi i la situació límit que viuen moltes de les entitats que treballen des de fa molts anys en aquest àmbit, la Fundació La Marató de TV3 posarà de manera preeminent la seva estructura consolidada, de gestió rigorosa i de prestigi, al servei d’aquest nou projecte. Els fons recaptats, que seran adjudicats amb l’assessorament d’una comissió social, es destinaran a projectes centrats en l'assistència, l'habitatge, l’ocupació i la infància, presentats per organitzacions del tercer sector sense ànim de lucre i àmpliament acreditades, que resultin escollits en la convocatòria extraordinària de la Fundació La Marató de TV3.

El 27 de maig, en un programa especial presentat per Antoni Bassas i Agnès Marquès, mostraran les moltes cares que té la pobresa al nostre país, que la tenim molt a prop i que la podem combatre donant suport a les entitats i les persones que hi treballen.

El proper 17 de maig a les 19h. l'Escola Pia Nostra Senyora participarà activament en aquesta Marató. Els alumnes d'Arts Escèniques han preparat dues actuacions on ens mostraran el que han après al llarg d'aquest curs.

El preu de l'entrada és de 3€ que seran destinats a la Marató.

• Alumnes de Primer curs d'Arts Escèniques:
    • Introducció a la interpretació, assaig i preparació  d'escenes: Croades d'Azama
  • Alumnes de Segon curs d'Arts Escèniques:
    • Aproximació a la dramatúrgia-direcció i interpretació: un projecte comú

Us hi esperem!

Equip de Pastoral i Acció Social