banner eso

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Dins la setmana de la ciència, el dia 15 de novembre celebrem el dia de la ciència amb diferents activitats a l'ESO i batxillerat preparades pel departament de ciències amb la col·laboració d'alumnes de primer de Batxillerat.

banner fp

banner munog

EGMUN 2018

Del 13 al 19 /11 alguns dels nostres alumnes de 2n BATX són a Dinamarca per participar a l'EGMUN (Espergaerde Gymnasium Model United Nations)

banner josep calasanç02

SANT JOSEP DE CALASSANÇ

El proper 27 de novembre celebrem el dia de Sant Josep de Calassanç, fundador de l'escola. Estigueu ben atents perquè en breu us informarem de les activitats que tenim programades per aquest dia.

banner marato

Marató per la pobresa

Benvolgudes famílies,

Ens és grat contactar amb vosaltres per informar-vos d’una iniciativa que els mitjans de comunicació públics de la CCMA –TV3 i Catalunya Ràdio– han posat en marxa, amb caràcter excepcional, responent a la demanda social de les entitats del tercer sector i de la societat en general: la Marató per la pobresa.

Les previsions del 2012 apunten cap a un creixement de la pobresa al nostre país. Davant l'evolució de la crisi i la situació límit que viuen moltes de les entitats que treballen des de fa molts anys en aquest àmbit, la Fundació La Marató de TV3 posarà de manera preeminent la seva estructura consolidada, de gestió rigorosa i de prestigi, al servei d’aquest nou projecte. Els fons recaptats, que seran adjudicats amb l’assessorament d’una comissió social, es destinaran a projectes centrats en l'assistència, l'habitatge, l’ocupació i la infància, presentats per organitzacions del tercer sector sense ànim de lucre i àmpliament acreditades, que resultin escollits en la convocatòria extraordinària de la Fundació La Marató de TV3.

El 27 de maig, en un programa especial presentat per Antoni Bassas i Agnès Marquès, mostraran les moltes cares que té la pobresa al nostre país, que la tenim molt a prop i que la podem combatre donant suport a les entitats i les persones que hi treballen.

El proper 17 de maig a les 19h. l'Escola Pia Nostra Senyora participarà activament en aquesta Marató. Els alumnes d'Arts Escèniques han preparat dues actuacions on ens mostraran el que han après al llarg d'aquest curs.

El preu de l'entrada és de 3€ que seran destinats a la Marató.

• Alumnes de Primer curs d'Arts Escèniques:
    • Introducció a la interpretació, assaig i preparació  d'escenes: Croades d'Azama
  • Alumnes de Segon curs d'Arts Escèniques:
    • Aproximació a la dramatúrgia-direcció i interpretació: un projecte comú

Us hi esperem!

Equip de Pastoral i Acció Social

Equip Directiu de l'Escola Pia Nostra Senyora

cartell activitats marató per la pobresa Escola Pia Nostra Senyora

Escola Pia Nostra Senyora, una escola per a créixer.

ACCEDIR AL CANAL YOUTUBE DE L'ESCOLA  >

tutorials