banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner marato

Marató per la pobresa

Benvolgudes famílies,

Ens és grat contactar amb vosaltres per informar-vos d’una iniciativa que els mitjans de comunicació públics de la CCMA –TV3 i Catalunya Ràdio– han posat en marxa, amb caràcter excepcional, responent a la demanda social de les entitats del tercer sector i de la societat en general: la Marató per la pobresa.

Les previsions del 2012 apunten cap a un creixement de la pobresa al nostre país. Davant l'evolució de la crisi i la situació límit que viuen moltes de les entitats que treballen des de fa molts anys en aquest àmbit, la Fundació La Marató de TV3 posarà de manera preeminent la seva estructura consolidada, de gestió rigorosa i de prestigi, al servei d’aquest nou projecte. Els fons recaptats, que seran adjudicats amb l’assessorament d’una comissió social, es destinaran a projectes centrats en l'assistència, l'habitatge, l’ocupació i la infància, presentats per organitzacions del tercer sector sense ànim de lucre i àmpliament acreditades, que resultin escollits en la convocatòria extraordinària de la Fundació La Marató de TV3.

El 27 de maig, en un programa especial presentat per Antoni Bassas i Agnès Marquès, mostraran les moltes cares que té la pobresa al nostre país, que la tenim molt a prop i que la podem combatre donant suport a les entitats i les persones que hi treballen.

El proper 17 de maig a les 19h. l'Escola Pia Nostra Senyora participarà activament en aquesta Marató. Els alumnes d'Arts Escèniques han preparat dues actuacions on ens mostraran el que han après al llarg d'aquest curs.

El preu de l'entrada és de 3€ que seran destinats a la Marató.

• Alumnes de Primer curs d'Arts Escèniques:
    • Introducció a la interpretació, assaig i preparació  d'escenes: Croades d'Azama
  • Alumnes de Segon curs d'Arts Escèniques:
    • Aproximació a la dramatúrgia-direcció i interpretació: un projecte comú

Us hi esperem!

Equip de Pastoral i Acció Social