Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner eso

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 al 31 de maig.

Per a més info, AQUÍ

banner btx

banner recicla cultura

RECICLA CULTURA

El dia 24 de maig us convidem a participar a la nostra fira solidària de llibres.
Transforma un llibre en un nou lector!

MÉS INFO+

banner fp

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

banner mostra art eixample

EXPOSEM!

Mostra d'Art Jove Eixample

Del dia 10 al 29 de maig. Mostra treballs alumnes 1r i 2n de batx. Centre Cívic Urgell.

MÉS INFO+

banner marato

Marató per la pobresa

Benvolgudes famílies,

Ens és grat contactar amb vosaltres per informar-vos d’una iniciativa que els mitjans de comunicació públics de la CCMA –TV3 i Catalunya Ràdio– han posat en marxa, amb caràcter excepcional, responent a la demanda social de les entitats del tercer sector i de la societat en general: la Marató per la pobresa.

Les previsions del 2012 apunten cap a un creixement de la pobresa al nostre país. Davant l'evolució de la crisi i la situació límit que viuen moltes de les entitats que treballen des de fa molts anys en aquest àmbit, la Fundació La Marató de TV3 posarà de manera preeminent la seva estructura consolidada, de gestió rigorosa i de prestigi, al servei d’aquest nou projecte. Els fons recaptats, que seran adjudicats amb l’assessorament d’una comissió social, es destinaran a projectes centrats en l'assistència, l'habitatge, l’ocupació i la infància, presentats per organitzacions del tercer sector sense ànim de lucre i àmpliament acreditades, que resultin escollits en la convocatòria extraordinària de la Fundació La Marató de TV3.

El 27 de maig, en un programa especial presentat per Antoni Bassas i Agnès Marquès, mostraran les moltes cares que té la pobresa al nostre país, que la tenim molt a prop i que la podem combatre donant suport a les entitats i les persones que hi treballen.

El proper 17 de maig a les 19h. l'Escola Pia Nostra Senyora participarà activament en aquesta Marató. Els alumnes d'Arts Escèniques han preparat dues actuacions on ens mostraran el que han après al llarg d'aquest curs.

El preu de l'entrada és de 3€ que seran destinats a la Marató.

• Alumnes de Primer curs d'Arts Escèniques:
    • Introducció a la interpretació, assaig i preparació  d'escenes: Croades d'Azama
  • Alumnes de Segon curs d'Arts Escèniques:
    • Aproximació a la dramatúrgia-direcció i interpretació: un projecte comú

Us hi esperem!

Equip de Pastoral i Acció Social

Equip Directiu de l'Escola Pia Nostra Senyora

cartell activitats marató per la pobresa Escola Pia Nostra Senyora

Escola Pia Nostra Senyora, una escola per a créixer.

ACCEDIR AL CANAL YOUTUBE DE L'ESCOLA  >

tutorials