banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner info inici curs

INFORMACIONS CURS 2017/2018

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2017/2018.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

L'escola dóna l'enhorabona a l'Àlex Monner, alumne d'Artístic de 2n de Batxillerat, guanyador del premi Gaudí al millor actor protagonista masculí per la pel·lícula "Els nens salvatges", guardó que li va concedir diumenge dia 3 de febrer l'Acadèmia de Cinema i de les Arts Escèniques de Catalunya. Companys, pares i tot el personal de l'escola li desitgem molts èxits en el futur.

fotos mural 024 alex monner

tutorials