banner eso

banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ info aquí.

banner btx

banner btx escenicv2

ARTS ESCÈNIQUES

Matrícula oberta per al nostre batxillerat

banner fp

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner jpo gen 18

PORTES OBERTES 2018

Jornada de portes obertes el proper dia 27 de gener. Per assistir-hi heu de inscriure-us omplint el seguent formulari >>aquí<<

L'escola dóna l'enhorabona a l'Àlex Monner, alumne d'Artístic de 2n de Batxillerat, guanyador del premi Gaudí al millor actor protagonista masculí per la pel·lícula "Els nens salvatges", guardó que li va concedir diumenge dia 3 de febrer l'Acadèmia de Cinema i de les Arts Escèniques de Catalunya. Companys, pares i tot el personal de l'escola li desitgem molts èxits en el futur.

fotos mural 024 alex monner

tutorials