banner eso

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Dins la setmana de la ciència, el dia 15 de novembre celebrem el dia de la ciència amb diferents activitats a l'ESO i batxillerat preparades pel departament de ciències amb la col·laboració d'alumnes de primer de Batxillerat.

banner fp

banner munog

EGMUN 2018

Del 13 al 19 /11 alguns dels nostres alumnes de 2n BATX són a Dinamarca per participar a l'EGMUN (Espergaerde Gymnasium Model United Nations)

banner josep calasanç02

SANT JOSEP DE CALASSANÇ

El proper 27 de novembre celebrem el dia de Sant Josep de Calassanç, fundador de l'escola. Estigueu ben atents perquè en breu us informarem de les activitats que tenim programades per aquest dia.

video promo

Us presentem el vídeo promoció de l'escola. Gràcies a tots el que hi heu intervingut davant i darrera càmara!

Inaugurem la galeria multimèdia de la web de l'escola

I ho fem amb la presentació del nou vídeo de promoció de l'escola. Un vídeo en el que expliquem qui som, què volem i com treballem per aconseguir-ho. Feu-ne promoció i compartiu-lo! Podeu accedir a la galeria des de Publicacions o clicant aquí

Escola Pia Nostra Senyora, una escola per a créixer.

ACCEDIR AL CANAL YOUTUBE DE L'ESCOLA  >

tutorials