banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

video promo

Us presentem el vídeo promoció de l'escola. Gràcies a tots el que hi heu intervingut davant i darrera càmara!

Inaugurem la galeria multimèdia de la web de l'escola

I ho fem amb la presentació del nou vídeo de promoció de l'escola. Un vídeo en el que expliquem qui som, què volem i com treballem per aconseguir-ho. Feu-ne promoció i compartiu-lo! Podeu accedir a la galeria des de Publicacions o clicant aquí

tutorials

estada a l'empresa