banner eso

banner jpo maig 18

PORTES OBERTES 2018

Jornada de portes obertes el proper dia 12 de maig.

Podeu inscriure-us a aquestes jornades des d'aquí mateix.

banner btx

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner fp

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Del 4 al 30 de maig al CC Urgell: Exposició "Identitats" amb treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i Exposició concurs Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.

>> + info <<

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.
>> + info <<

El dimecres 12 de febrer els integrants dels diversos grups de Reflexió i Confirmació de l'Escola Pia de Catalunya, ens vam trobar a Manresa, on vam visitar la Fundació Rosa Oriol. Sor Lucia Caram ens va explicar la tasca d'uns 250 voluntaris  a favor dels més necessitats. Alumnes de la nostra escola hi van participar i han valorat l'experiència com molt positiva i satisfactòria. Si esteu interessats, poseu-vos en contacte amb la Pilar Coll o l'Eduard Pini

+ Fotos.

tutorials