banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

El dimecres 12 de febrer els integrants dels diversos grups de Reflexió i Confirmació de l'Escola Pia de Catalunya, ens vam trobar a Manresa, on vam visitar la Fundació Rosa Oriol. Sor Lucia Caram ens va explicar la tasca d'uns 250 voluntaris  a favor dels més necessitats. Alumnes de la nostra escola hi van participar i han valorat l'experiència com molt positiva i satisfactòria. Si esteu interessats, poseu-vos en contacte amb la Pilar Coll o l'Eduard Pini

+ Fotos.

tutorials