banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

Es va celebrar el 22 de novembre de 2013. S’hi va fer la presentació del llibre dels cent anys, a càrrec del professor Jaume Garcia i de l’antic alumne Bernat Dedéu. L’autor és el professor Enric Sàrries, antic professor de l’escola. Teniu exemplars a disposició a la mediateca.

tutorials

estada a l'empresa