banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

CAMPANYA DE RECOLLIDA DE ROBA I CALÇAT USAT

Ben segur que, amb el canvi d'estació, trobareu als vostres armaris roba i sabates que ja no utilitzareu més. Si encara es troben en bones condicions podeu dur-les a l'escola per participar en la campanya de recollida  de roba i calçat usat que iniciarem el dilluns 19 d’octubre i que clourem el divendres 23. L’entitat a la que anirà destinat el material recollit serà CÀRITAS.

Us agraïm la vostra col·laboració.

ANIMEU-VOS!

tutorials