banner preins web

banner eso

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

banner btx

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner fp

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
Del 4 al 30 de maig al CC Urgell.

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.

#GivingTuesday

L'Escola Pia de Catalunya s’afegeix enguany a la iniciativa #GivingTuesday, un moviment global que vol incentivar i multiplicar les bones accions de les persones. L'objectiu és dedicar un dia a tot el món, el proper 1 de desembre, a celebrar l'acció de donar, ja siguin aliments, diners, temps (voluntariat), objectes de segona mà, etc.

Com ho fem? Aportant a la iniciativa dos projectes de Servei Solidari i de FES/Colònies Jordi Turull.

(més informació...)

tutorials