banner preins web

banner eso

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

banner btx

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner fp

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
Del 4 al 30 de maig al CC Urgell.

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.
>> + info <<

Els alumnes de 1r de CFGS de Laboratori Clínic i Biomèdic, amb el recolzament de l'Equip de Pastoral de l'Escola Pia Nostra Senyora i de tota la comunitat educativa, ens adrecem a vosaltres per demanar-vos la vostra col·laboració en la campanya de recollida de medicaments i productes d'higiene personal  en benefici dels refugiats saharauis.

La recollida tindrà lloc la setmana de l’1 al 5 de febrer al vestíbul de la nostra escola.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

tutorials

estada a l'empresa