banner eso

banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ info aquí.

banner btx

banner concert nadal 2017

CONCERT DE NADAL

Desembre ens porta el fred, les presses, però també el concert de nadal de l'EPNS

+ info aquí.

banner fp

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual aquí

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

Els alumnes de 1r de CFGS de Laboratori Clínic i Biomèdic, amb el recolzament de l'Equip de Pastoral de l'Escola Pia Nostra Senyora i de tota la comunitat educativa, ens adrecem a vosaltres per demanar-vos la vostra col·laboració en la campanya de recollida de medicaments i productes d'higiene personal  en benefici dels refugiats saharauis.

La recollida tindrà lloc la setmana de l’1 al 5 de febrer al vestíbul de la nostra escola.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

tutorials

estada a l'empresa