banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner graduacio btx

GRADUACIÓ 4º ESO

Àlbum de fotos de l'acte de graduació dels alumnes de 4rt d'ESO.

Veure àlbum

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

Els alumnes de 1r de CFGS de Laboratori Clínic i Biomèdic, amb el recolzament de l'Equip de Pastoral de l'Escola Pia Nostra Senyora i de tota la comunitat educativa, ens adrecem a vosaltres per demanar-vos la vostra col·laboració en la campanya de recollida de medicaments i productes d'higiene personal  en benefici dels refugiats saharauis.

La recollida tindrà lloc la setmana de l’1 al 5 de febrer al vestíbul de la nostra escola.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

tutorials

estada a l'empresa