banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner viatge final curs

VIATGES FINAL DE CURS

Podeu fer l'inscripció als viatges de fi de curs 4t ESO i 2n BAT a la botiga online fins el 20 d'octubre.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

Els alumnes de 1r de CFGS de Laboratori Clínic i Biomèdic, amb el recolzament de l'Equip de Pastoral de l'Escola Pia Nostra Senyora i de tota la comunitat educativa, ens adrecem a vosaltres per demanar-vos la vostra col·laboració en la campanya de recollida de medicaments i productes d'higiene personal  en benefici dels refugiats saharauis.

La recollida tindrà lloc la setmana de l’1 al 5 de febrer al vestíbul de la nostra escola.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

tutorials

estada a l'empresa