banner eso

banner expo itineraris aprenentatge ESO SUMMEM

EXPO SUMMEM

El 21 de juny a les 16h us convidem a l'exposició dels treballs que han fet els nostres alumnes d'ESO en els itineraris d'aprenentatge del SUMMEM.

Podeu veure el programa aquí

banner btx

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner fp

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx escenicv2

BATXILLERAT ESCÈNIC

Si actuar, cantar i ballar és allò que vols fer, vine a estudiar batxillerat escènic amb nosaltres!

Amb la col·laboració d'El Timbal i Sala Beckett

Els alumnes de 1r de CFGS de Laboratori Clínic i Biomèdic, amb el recolzament de l'Equip de Pastoral de l'Escola Pia Nostra Senyora i de tota la comunitat educativa, ens adrecem a vosaltres per demanar-vos la vostra col·laboració en la campanya de recollida de medicaments i productes d'higiene personal  en benefici dels refugiats saharauis.

La recollida tindrà lloc la setmana de l’1 al 5 de febrer al vestíbul de la nostra escola.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

tutorials

estada a l'empresa