banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

El passat dia 2 de febrer, l'Escola Pia va presentar el projecte SUMMEM , el Projecte per a la Interdisciplinarietat a l'Aula.
Aquest projecte pedagògic és la gran aposta de l'Escola Pia per a transformar la relació ensenyament-aprenentatge dels alumnes, des de la interdisciplinarietat de coneixements a l'aula i el foment d'un esperit cooperatiu d'aprenentatge.

Es va poder seguir l'acte en directe des del web de l'escola .

Podeu ampliar informació del projecte a  SUMMEM

S'ha fet ressó a...

ARA CRIATURES