banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner info inici curs

INFORMACIONS CURS 2017/2018

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2017/2018.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

El passat dia 2 de febrer, l'Escola Pia va presentar el projecte SUMMEM , el Projecte per a la Interdisciplinarietat a l'Aula.
Aquest projecte pedagògic és la gran aposta de l'Escola Pia per a transformar la relació ensenyament-aprenentatge dels alumnes, des de la interdisciplinarietat de coneixements a l'aula i el foment d'un esperit cooperatiu d'aprenentatge.

Es va poder seguir l'acte en directe des del web de l'escola .

Podeu ampliar informació del projecte a  SUMMEM

S'ha fet ressó a...

ARA CRIATURES