banner preins web

banner eso

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

>> + info <<

banner btx

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner fp

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
De l'4 al 30 de maig al CC Urgell.

>> + info <<

fem agora banner web

FEM ÀGORA

El proper dia 20 d'Abril tindrà a lloc a la nostra escola la 5a trobada filosòfica de Batxillerat sota el títol Sexe, Gènere, Persona. El cartell és obra de la nostra alumna Èlia Camín de 2n de Batxillerat.

>> veure cartell

El passat dia 2 de febrer, l'Escola Pia va presentar el projecte SUMMEM , el Projecte per a la Interdisciplinarietat a l'Aula.
Aquest projecte pedagògic és la gran aposta de l'Escola Pia per a transformar la relació ensenyament-aprenentatge dels alumnes, des de la interdisciplinarietat de coneixements a l'aula i el foment d'un esperit cooperatiu d'aprenentatge.

Es va poder seguir l'acte en directe des del web de l'escola .

Podeu ampliar informació del projecte a  SUMMEM

S'ha fet ressó a...

ARA CRIATURES