banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner graduacio btx

GRADUACIÓ 4º ESO

Àlbum de fotos de l'acte de graduació dels alumnes de 4rt d'ESO.

Veure àlbum

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

Miniempreses

En el marc de l'assignatura d'Economia de l'Empresa de primer de batxillerat, s'organitza l'activitat de Miniempreses, en la que els alumnes treballen la creació i desenvolupament del seu propi negoci.

Per aquest motiu, aquesta setmana  (dilluns dia 8 fins dijous dia 11) de 10.30 a 11.30 i de 13.30 a 14.30, els alumnes tindran un stand a l'entrada de l'escola on promocionaran els seus productes i qui vulgui/pugui els podrà adquirir.

tutorials

estada a l'empresa