banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

Miniempreses

En el marc de l'assignatura d'Economia de l'Empresa de primer de batxillerat, s'organitza l'activitat de Miniempreses, en la que els alumnes treballen la creació i desenvolupament del seu propi negoci.

Per aquest motiu, aquesta setmana  (dilluns dia 8 fins dijous dia 11) de 10.30 a 11.30 i de 13.30 a 14.30, els alumnes tindran un stand a l'entrada de l'escola on promocionaran els seus productes i qui vulgui/pugui els podrà adquirir.

tutorials

estada a l'empresa