banner eso

banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ info aquí.

banner btx

banner btx escenicv2

ARTS ESCÈNIQUES

Matrícula oberta per al nostre batxillerat

banner fp

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner jpo gen 18

PORTES OBERTES 2018

Jornada de portes obertes el proper dia 27 de gener. Per assistir-hi heu de inscriure-us omplint el seguent formulari >>aquí<<

Miniempreses

En el marc de l'assignatura d'Economia de l'Empresa de primer de batxillerat, s'organitza l'activitat de Miniempreses, en la que els alumnes treballen la creació i desenvolupament del seu propi negoci.

Per aquest motiu, aquesta setmana  (dilluns dia 8 fins dijous dia 11) de 10.30 a 11.30 i de 13.30 a 14.30, els alumnes tindran un stand a l'entrada de l'escola on promocionaran els seus productes i qui vulgui/pugui els podrà adquirir.

tutorials

estada a l'empresa