banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner info inici curs

INFORMACIONS CURS 2017/2018

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2017/2018.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

Miniempreses

En el marc de l'assignatura d'Economia de l'Empresa de primer de batxillerat, s'organitza l'activitat de Miniempreses, en la que els alumnes treballen la creació i desenvolupament del seu propi negoci.

Per aquest motiu, aquesta setmana  (dilluns dia 8 fins dijous dia 11) de 10.30 a 11.30 i de 13.30 a 14.30, els alumnes tindran un stand a l'entrada de l'escola on promocionaran els seus productes i qui vulgui/pugui els podrà adquirir.

tutorials

estada a l'empresa