banner preins web

banner eso

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

>> + info <<

banner btx

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner fp

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
De l'4 al 30 de maig al CC Urgell.

>> + info <<

fem agora banner web

FEM ÀGORA

El proper dia 20 d'Abril tindrà a lloc a la nostra escola la 5a trobada filosòfica de Batxillerat sota el títol Sexe, Gènere, Persona. El cartell és obra de la nostra alumna Èlia Camín de 2n de Batxillerat.

>> veure cartell

Miniempreses

En el marc de l'assignatura d'Economia de l'Empresa de primer de batxillerat, s'organitza l'activitat de Miniempreses, en la que els alumnes treballen la creació i desenvolupament del seu propi negoci.

Per aquest motiu, aquesta setmana  (dilluns dia 8 fins dijous dia 11) de 10.30 a 11.30 i de 13.30 a 14.30, els alumnes tindran un stand a l'entrada de l'escola on promocionaran els seus productes i qui vulgui/pugui els podrà adquirir.

tutorials

estada a l'empresa