banner preins web

banner eso

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

banner btx

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner fp

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
Del 4 al 30 de maig al CC Urgell.

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.
>> + info <<

El Caliu ja torna a ser aquí!!!

Un any més esteu tots convidats a gaudir d'un dia festiu a l'escola.

ens trobem el dissabte 12 de març a les 10.00 h

Farem moltes activitats noves, tallers, actuacions en directe, exposicions dels treballs realitzats. I tranquils!!! l'Ampa s'encarrega de que no passem gana o set amb un servei de bar molt acurat.

Les famílies que no van poder venir a la Jornada de Portes Obertes i vulguin visitar l'escola poden venir a les 10.00 h. i gaudir de la festa prèvia inscripció en aquest formulari.

Ja ho sabeu! Ens veiem al Caliu!!!

tutorials

estada a l'empresa