banner preins web

banner eso

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

>> + info <<

banner btx

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner fp

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
De l'4 al 30 de maig al CC Urgell.

>> + info <<

fem agora banner web

FEM ÀGORA

El proper dia 20 d'Abril tindrà a lloc a la nostra escola la 5a trobada filosòfica de Batxillerat sota el títol Sexe, Gènere, Persona. El cartell és obra de la nostra alumna Èlia Camín de 2n de Batxillerat.

>> veure cartell

preinscripcio ESO curs 18-19

[Secundària Obligatòria]

Posem al vostre abast tota la informació necessària per poder realitzar la preinscripció per al curs vinent dins del període oficial, que serà del 13 al 24 d'abril. Adjuntem les instruccions i el calendari de tot el procés.

Instruccions

Sol·licitud

Incloem l'enllaç a la SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ en suport informàtic que el Departament d'Ensenyament posa a disposició en el seu web (estarà actiu a partir del dia 13/04).

Des del Departament d'Ensenyament recomanen que si és possible utilitzeu aquesta opció per minimitzar el risc d'errades tipogràfiques.

Un cop emplenada aquesta sol·licitud, cal imprimir-la, signar-la i presentar-la a l'escola juntament amb la resta de documentació que es demana.

Horari preinscripció: de dilluns a dijous de 08:00 a 13:00h i de 15:00 a 17:30h. Divendres de 08:00 a 16:00h.

Oferta de places
  • ESO1: 58
  • ESO2: 0
  • ESO3: 4
  • ESO4: 0
(Tot i no disposar de places a Segon i Quart d'ESO en aquest moment, s'admet igualment la presentació de sol·licituds a l'espera de la possibilitat que a final de curs sorgeixi alguna vacant. Es crearia així la llista d'espera oficial).

tutorials

estada a l'empresa