banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner graduacio btx

GRADUACIÓ 4º ESO

Àlbum de fotos de l'acte de graduació dels alumnes de 4rt d'ESO.

Veure àlbum

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

SANT JORDI
Com cada any, a l'escola preparem els actes de Sant Jordi de manera ben especial:

El dia 22 el vestíbul s'omplirà de llibres gràcies al projecte ReciclaCultura i celebrarem d'aquesta manera la 7a edició del nostre Sant Jordi Solidari.

Els alumnes de 2n d'ESO seran els responsables de l'acte de Sant Jordi en que es lliuraran els premis dels diferents concursos i s'homenatjarà la figura de Joan Brossa, amb treballs, escenificacions i lectures de poemes, que ells han preparat.

Els alumnes de Batxillerat comptaran amb l'Estel Solé, actriu i poetessa que farà lectura d'algun dels seus poemes.

Què tingueu tots una bona diada, moltes roses i bons llibres!

tutorials

estada a l'empresa