banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner graduacio btx

GRADUACIÓ 4º ESO

Àlbum de fotos de l'acte de graduació dels alumnes de 4rt d'ESO.

Veure àlbum

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

FELICITATS GUILLEM!!!

El nostre alumne Guillem Cornella, de 2n de  Batxillerat Tecnològic,  ha guanyat el 17è Premi UPC Arquitectura, Enginyeria, Ciència i Tecnologia per Treballs de Recerca. S'havien presentat 155 treballs.

El seu treball era "Construcció d’una pròtesi biònica de mà controlada amb les ones cerebrals". A més "Ciencia en Acción" l'ha seleccionat com a treball per participar en la final del concurs Internacional de Ciencia en Acción que es farà a Algeciras.

MOLTA SORT I, A PER UN ALTRE PREMI!!!

tutorials

estada a l'empresa