banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner graduacio btx

GRADUACIÓ 4º ESO

Àlbum de fotos de l'acte de graduació dels alumnes de 4rt d'ESO.

Veure àlbum

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

INFORMACIONS INICI CURS 2016-2017

A les cartes d'inici de curs trobareu els horaris de les entrevistes amb els tutors/es,  venda de llibres extraordinària,  tot un seguit d'informacions sobre el proper curs que poden ser de vostre interès.
Informació Anglès extraescolar amb International House (díptic) i sol·licitud
Horari exàmens de recuperació de setembre  ESO  i BATXILLERAT
Enllaç a la sol·licitud de taquilla  (NOMÉS ALUMNES DE BATXILLERAT I FORMACIÓ PROFESSIONAL)
Sol·licitud serveis de menjador (emplenar la sol·licitud i fer-la arribar per  email  Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

L'Equip d'Escola Pia de Nostra Senyora  us desitja un BON ESTIU, ens retrobem l'1 de setembre.

tutorials

estada a l'empresa