banner eso

Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner btx

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner fp

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

BEQUES DE CARÀCTER GENERAL PER ESTUDIS POSTOBLIGATORIS NO UNIVERSITARIS

Està adreçat a aquells alumnes de BATXILLERAT I FORMACIÓ PROFESSIONAL de GRAU MITJÀ I GRAU SUPERIOR.

Requisits:
A part de la renda familiar, s'ha d'acreditar haver obtingut una nota mitjana de 5,50 punts a 4t d'ESO o prova d'accés si es sol·licita per 1r curs, i també de 5,50 punts a1r Batxillerat o prova d'accés, si es sol·licita per a 2n curs. De tota manera, trobareu tota la informació a la web on es tramita la sol·licitud.

Sol·licitar:
La presentació de l'ajut es realitza a través de la web del Departament d'Ensenyament,

Termini per presentar la sol·licitud:
Del 16 d'agost al 3 d'octubre de 2016.

TOT L’ALUMNAT QUE DEMANI LA BECA GENERAL PER BATXILLERAT O FORMACIÓ PROFESSIONAL, caldrà presentar a la secretaria del centre la següent documentació (segons el cas):

1. Còpia del resguard de presentació de la sol·licitud de beca del curs 2016-2017.
2. Documentació acreditativa per tal de justificar qualsevol situació específica al·legada a la sol·licitud amb dret de deducció de la renda familiar (article 16 de la convocatòria). Aquestes situacions han d’estar acreditades en data 31 de desembre de 2015.
3. Fotocòpia del carnet de família nombrosa, si escau.
4. Fotocòpia de la resolució o certificat de reconeixement de la disminució de l’alumne/a sol·licitant o dels seus fills o germans amb la indicació del grau legalment qualificat, si escau.

En el cas de l’alumnat que pertanyi a unitats familiars, el lloc de residència de les quals estigui fora de Barcelona i que acrediti la necessitat de residir fora del domicili familiar durant tot el curs escolar, caldrà adjuntar també la següent documentació:

1. Certificat històric de convivència de la unitat familiar.
2. Fotocòpia del contracte de lloguer del lloc de residència a Barcelona durant el curs, si escau.

L’alumnat que hagi presentat la seva sol·licitud com a independent, haurà d’aportar la documentació acreditativa de la seva independència familiar i econòmica i també la següent documentació:

1. Certificat històric de convivència.
2. Titularitat o lloguer del seu domicili habitual.

L’alumnat amb residència al País Basc o Navarra haurà de presentar també la següent documentació:

1. Certificat històric de convivència de la unitat familiar.
2. Fotocòpia del contracte de lloguer o de la titularitat del lloc de residència a Barcelona.
3. Certificació de la declaració de la renda o certificat d’imputacions expedit per l’Administració Tributària on constin els ingressos de l’any 2012 de tots els membres computables de la unitat familiar
4. Certificat comprensiu d’àmbit estatal i del País Basc o Navarra dels respectius Centres de Gestió Cadastral de cadascun dels membres computables de la unitat familiar.

L’alumnat amb residència a Andorra haurà de presentar també la següent documentació:

1. Certificat històric de convivència de la unitat familiar.
3. Extracte de punts de vellesa emès per la Caixa Andorrana de Seguretat Social de cadascun dels membres computables de la unitat familiar de l’exercici fiscal 2012.
4. Certificat comprensiu d’àmbit estatal i d’Andorra dels respectius Centres de Gestió Cadastral de cadascun dels membres computables de la unitat família.

L’alumnat en acollida, tutela o extutela haurà d’adjuntar la següent documentació:

1. Còpia de la resolució d’acollida, tutela o extutela de la DGAIA (Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència) o de l’ASJTET (Àrea de Suport als Joves Tutelats i Extutelats).
2. Certificació del lloc de residència durant el curs escolar (centre d’acollida, pis tutelat, residència, pis de lloguer, etc.).

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment.

tutorials

estada a l'empresa