banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner graduacio btx

GRADUACIÓ 4º ESO

Àlbum de fotos de l'acte de graduació dels alumnes de 4rt d'ESO.

Veure àlbum

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

Campanya " Posa't la gorra"

Un any més, ens volem adherir a la campanya promoguda per l'AFANOC "POSA'T LA GORRA", que ajuda  les famílies amb nens malalts de càncer.

Es tracta de comprar una gorra amb disseny de Munich, que dóna dret a assisitir de forma gratuïta o amb algun tipus de descompte a la festa
que celebrarà l'associació el proper dissabte 17 de desembre al zoo.

Des de l'escola farem la comanda de totes les gorres que demaneu. Només cal que els vostres fills/filles les sol·licitin.

Els alumnes de 1r cicle s'ocuparan de dur a terme la comanda; per tant, si hi ha alguna familia interessada a col·laborar, cal que porti
els diners al despatx de 1r cicle d'ESO, com a molt tard, el 28 de novembre. Més endavant, li farem arribar la comanda.

La gorra tindrà un cost de 7€ i permetrà l’entrada gratuïta als infants entre 3 i 11 anys, i el 50% de descompte en les entrades a
partir de 12 anys.

tutorials