banner eso

banner expo itineraris aprenentatge ESO SUMMEM

EXPO SUMMEM

El 21 de juny a les 16h us convidem a l'exposició dels treballs que han fet els nostres alumnes d'ESO en els itineraris d'aprenentatge del SUMMEM.

Podeu veure el programa aquí

banner btx

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner fp

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx escenicv2

BATXILLERAT ESCÈNIC

Si actuar, cantar i ballar és allò que vols fer, vine a estudiar batxillerat escènic amb nosaltres!

Amb la col·laboració d'El Timbal i Sala Beckett

Campanya " Posa't la gorra"

Un any més, ens volem adherir a la campanya promoguda per l'AFANOC "POSA'T LA GORRA", que ajuda  les famílies amb nens malalts de càncer.

Es tracta de comprar una gorra amb disseny de Munich, que dóna dret a assisitir de forma gratuïta o amb algun tipus de descompte a la festa
que celebrarà l'associació el proper dissabte 17 de desembre al zoo.

Des de l'escola farem la comanda de totes les gorres que demaneu. Només cal que els vostres fills/filles les sol·licitin.

Els alumnes de 1r cicle s'ocuparan de dur a terme la comanda; per tant, si hi ha alguna familia interessada a col·laborar, cal que porti
els diners al despatx de 1r cicle d'ESO, com a molt tard, el 28 de novembre. Més endavant, li farem arribar la comanda.

La gorra tindrà un cost de 7€ i permetrà l’entrada gratuïta als infants entre 3 i 11 anys, i el 50% de descompte en les entrades a
partir de 12 anys.

tutorials