banner preins web

banner eso

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

banner btx

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner fp

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
Del 4 al 30 de maig al CC Urgell.

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.
>> + info <<

Campanya " Posa't la gorra"

Un any més, ens volem adherir a la campanya promoguda per l'AFANOC "POSA'T LA GORRA", que ajuda  les famílies amb nens malalts de càncer.

Es tracta de comprar una gorra amb disseny de Munich, que dóna dret a assisitir de forma gratuïta o amb algun tipus de descompte a la festa
que celebrarà l'associació el proper dissabte 17 de desembre al zoo.

Des de l'escola farem la comanda de totes les gorres que demaneu. Només cal que els vostres fills/filles les sol·licitin.

Els alumnes de 1r cicle s'ocuparan de dur a terme la comanda; per tant, si hi ha alguna familia interessada a col·laborar, cal que porti
els diners al despatx de 1r cicle d'ESO, com a molt tard, el 28 de novembre. Més endavant, li farem arribar la comanda.

La gorra tindrà un cost de 7€ i permetrà l’entrada gratuïta als infants entre 3 i 11 anys, i el 50% de descompte en les entrades a
partir de 12 anys.

tutorials