banner eso

Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner btx

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner fp

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

Campanya " Posa't la gorra"

Un any més, ens volem adherir a la campanya promoguda per l'AFANOC "POSA'T LA GORRA", que ajuda  les famílies amb nens malalts de càncer.

Es tracta de comprar una gorra amb disseny de Munich, que dóna dret a assisitir de forma gratuïta o amb algun tipus de descompte a la festa
que celebrarà l'associació el proper dissabte 17 de desembre al zoo.

Des de l'escola farem la comanda de totes les gorres que demaneu. Només cal que els vostres fills/filles les sol·licitin.

Els alumnes de 1r cicle s'ocuparan de dur a terme la comanda; per tant, si hi ha alguna familia interessada a col·laborar, cal que porti
els diners al despatx de 1r cicle d'ESO, com a molt tard, el 28 de novembre. Més endavant, li farem arribar la comanda.

La gorra tindrà un cost de 7€ i permetrà l’entrada gratuïta als infants entre 3 i 11 anys, i el 50% de descompte en les entrades a
partir de 12 anys.

tutorials