banner eso

Acte presentació SUMMEM 30/1/19 La Pedrera

PRESENTACIÓ PROJECTE SUMMEM

El proper dimecres 30 de gener, tindrà lloc l'acte de presentació del Projecte Educatiu SUMMEM, a l'auditori de La Pedrera, a les 18h.

Cal confirmar assistència abans del 18 de gener.

banner btx

banner btx escenicv2

BATXILLERAT D'ARTS ESCÈNIQUES

Vols conèixer el nostre batxillerat d'arts escèniques?

banner fp

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

26/1/19 Jornada de Portes Obertes ESO BATXILLERAT FP

PORTES OBERTES 2019

Jornada de portes obertes el proper dia 26 de gener. Apunteu-vos la data. Ben aviat obrirem el formulari d'inscripció prèvia.

Campanya " Posa't la gorra"

Un any més, ens volem adherir a la campanya promoguda per l'AFANOC "POSA'T LA GORRA", que ajuda  les famílies amb nens malalts de càncer.

Es tracta de comprar una gorra amb disseny de Munich, que dóna dret a assisitir de forma gratuïta o amb algun tipus de descompte a la festa
que celebrarà l'associació el proper dissabte 17 de desembre al zoo.

Des de l'escola farem la comanda de totes les gorres que demaneu. Només cal que els vostres fills/filles les sol·licitin.

Els alumnes de 1r cicle s'ocuparan de dur a terme la comanda; per tant, si hi ha alguna familia interessada a col·laborar, cal que porti
els diners al despatx de 1r cicle d'ESO, com a molt tard, el 28 de novembre. Més endavant, li farem arribar la comanda.

La gorra tindrà un cost de 7€ i permetrà l’entrada gratuïta als infants entre 3 i 11 anys, i el 50% de descompte en les entrades a
partir de 12 anys.

postal nadal