banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner info inici curs

INFORMACIONS CURS 2017/2018

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2017/2018.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

On som?

Som una escola de l’Eixample, en un lloc estratègic afavorit pels mitjans de transport metropolitans que ens són propers: metro, autobús, ferrocarrils de la Generalitat i Renfe. Aquest fet i la diferent procedència de l’alumnat facilita la projecció de l’escola a la ciutat i a les rodalies.

Per la seva pròpia història i per la facilitat de les comunicacions, l'escola té un alumnat tradicionalment de procedències molt diverses, però en els darrers anys ha establert un equilibri entre alumnat de proximitat i alumnat de major distància.Així, el seu alumnat procedeix dels districtes municipals de Barcelona (82%): de l’Eixample, Sant Martí, Sants-Montjuïc/Les Corts, Gràcia, Horta-Guinardó, Sant Andreu, Nou Barris i Sarrià-Sant Gervasi. L'alumnat de fora de Barcelona (18%), procedeix majoritàriament de la zona metropolitana, del Baix Llobregat, del Garraf, del Maresme i del Vallès Oriental i Occidental.

Posa't en contacte amb nosaltres:

C/ Diputació 277
telf. 93 488 11 66
fax 93 487 60 38

Xarxes socials:

gplus

Reunions informatives al propi centre. Cliqueu aquí per a inscriure-us.