Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

On som?

Som una escola de l’Eixample, en un lloc estratègic afavorit pels mitjans de transport metropolitans que ens són propers: metro, autobús, ferrocarrils de la Generalitat i Renfe. Aquest fet i la diferent procedència de l’alumnat facilita la projecció de l’escola a la ciutat i a les rodalies.

Per la seva pròpia història i per la facilitat de les comunicacions, l'escola té un alumnat tradicionalment de procedències molt diverses, però en els darrers anys ha establert un equilibri entre alumnat de proximitat i alumnat de major distància.Així, el seu alumnat procedeix dels districtes municipals de Barcelona (82%): de l’Eixample, Sant Martí, Sants-Montjuïc/Les Corts, Gràcia, Horta-Guinardó, Sant Andreu, Nou Barris i Sarrià-Sant Gervasi. L'alumnat de fora de Barcelona (18%), procedeix majoritàriament de la zona metropolitana, del Baix Llobregat, del Garraf, del Maresme i del Vallès Oriental i Occidental.

Posa't en contacte amb nosaltres:

C/ Diputació 277
telf. 93 488 11 66
fax 93 487 60 38

Xarxes socials:

gplus

Reunions informatives al propi centre. Cliqueu aquí per a inscriure-us.