PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

On som?

Som una escola de l’Eixample, en un lloc estratègic afavorit pels mitjans de transport metropolitans que ens són propers: metro, autobús, ferrocarrils de la Generalitat i Renfe. Aquest fet i la diferent procedència de l’alumnat facilita la projecció de l’escola a la ciutat i a les rodalies.

Per la seva pròpia història i per la facilitat de les comunicacions, l'escola té un alumnat tradicionalment de procedències molt diverses, però en els darrers anys ha establert un equilibri entre alumnat de proximitat i alumnat de major distància.Així, el seu alumnat procedeix dels districtes municipals de Barcelona (82%): de l’Eixample, Sant Martí, Sants-Montjuïc/Les Corts, Gràcia, Horta-Guinardó, Sant Andreu, Nou Barris i Sarrià-Sant Gervasi. L'alumnat de fora de Barcelona (18%), procedeix majoritàriament de la zona metropolitana, del Baix Llobregat, del Garraf, del Maresme i del Vallès Oriental i Occidental.

Posa't en contacte amb nosaltres:

C/ Diputació 277
telf. 93 488 11 66
fax 93 487 60 38

Xarxes socials:

gplus

Reunions informatives al propi centre. Cliqueu aquí per a inscriure-us.