Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 de maig al 14 de juny.

Per a més info, AQUÍ

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual.

Newsletter 37 - Juny 2019

banner premis xarxa red

PARTICIPEM ALS PREMIS RED19

Que reconeixen els bons treballs fets pels Consells de redacció de la xarxa de Revistes Escolars Digitals (RED).
277 Report, la nostra revista digital

Per a més info AQUÍ.

banner premis empren

PREMIS FPemprèn

Participem en els Premis FPemprèn de foment de l’emprenedoria  que organitza la Fundació BCN FP i l’Ajuntament de Barcelona.

Per a més info, AQUÍ

On som?

Som una escola de l’Eixample, en un lloc estratègic afavorit pels mitjans de transport metropolitans que ens són propers: metro, autobús, ferrocarrils de la Generalitat i Renfe. Aquest fet i la diferent procedència de l’alumnat facilita la projecció de l’escola a la ciutat i a les rodalies.

Per la seva pròpia història i per la facilitat de les comunicacions, l'escola té un alumnat tradicionalment de procedències molt diverses, però en els darrers anys ha establert un equilibri entre alumnat de proximitat i alumnat de major distància.Així, el seu alumnat procedeix dels districtes municipals de Barcelona (82%): de l’Eixample, Sant Martí, Sants-Montjuïc/Les Corts, Gràcia, Horta-Guinardó, Sant Andreu, Nou Barris i Sarrià-Sant Gervasi. L'alumnat de fora de Barcelona (18%), procedeix majoritàriament de la zona metropolitana, del Baix Llobregat, del Garraf, del Maresme i del Vallès Oriental i Occidental.

Posa't en contacte amb nosaltres:

C/ Diputació 277
telf. 93 488 11 66
fax 93 487 60 38

Xarxes socials:

gplus

Reunions informatives al propi centre. Cliqueu aquí per a inscriure-us.