Acte presentació SUMMEM 30/1/19 La Pedrera

PRESENTACIÓ PROJECTE SUMMEM

El proper dimecres 30 de gener, tindrà lloc l'acte de presentació del Projecte Educatiu SUMMEM, a l'auditori de La Pedrera, a les 18h.

Cal confirmar assistència abans del 18 de gener.

banner btx escenicv2

BATXILLERAT D'ARTS ESCÈNIQUES

Vols conèixer el nostre batxillerat d'arts escèniques?

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

26/1/19 Jornada de Portes Obertes ESO BATXILLERAT FP

PORTES OBERTES 2019

Jornada de portes obertes el proper dia 26 de gener. Apunteu-vos la data. Ben aviat obrirem el formulari d'inscripció prèvia.

On som?

Som una escola de l’Eixample, en un lloc estratègic afavorit pels mitjans de transport metropolitans que ens són propers: metro, autobús, ferrocarrils de la Generalitat i Renfe. Aquest fet i la diferent procedència de l’alumnat facilita la projecció de l’escola a la ciutat i a les rodalies.

Per la seva pròpia història i per la facilitat de les comunicacions, l'escola té un alumnat tradicionalment de procedències molt diverses, però en els darrers anys ha establert un equilibri entre alumnat de proximitat i alumnat de major distància.Així, el seu alumnat procedeix dels districtes municipals de Barcelona (82%): de l’Eixample, Sant Martí, Sants-Montjuïc/Les Corts, Gràcia, Horta-Guinardó, Sant Andreu, Nou Barris i Sarrià-Sant Gervasi. L'alumnat de fora de Barcelona (18%), procedeix majoritàriament de la zona metropolitana, del Baix Llobregat, del Garraf, del Maresme i del Vallès Oriental i Occidental.

Posa't en contacte amb nosaltres:

C/ Diputació 277
telf. 93 488 11 66
fax 93 487 60 38

Xarxes socials:

gplus

Reunions informatives al propi centre. Cliqueu aquí per a inscriure-us.