banner preins web

jpo v3b

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

>> + info <<

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
De l'4 al 30 de maig al CC Urgell.

>> + info <<

fem agora banner web

FEM ÀGORA

El proper dia 20 d'Abril tindrà a lloc a la nostra escola la 5a trobada filosòfica de Batxillerat sota el títol Sexe, Gènere, Persona. El cartell és obra de la nostra alumna Èlia Camín de 2n de Batxillerat.

>> veure cartell

banner prova acces

PPA-19  Preparació prova d’accés

INFORMACIÓ GENERAL

Aquests estudis preparen per a presentar-se a les proves d'accés als cicles de grau superior de formació professional, d'arts plàstiques i disseny i d'ensenyaments esportius. L'alumnat pot  preparar la part comuna de la prova, la part específica, o totes dues.

VIES D'ACCÉS

Poden accedir a aquests estudis les persones que tinguin més de 18 anys o els compleixen durant l'any natural en què s'inicia la formació.

Cal tenir en compte que per realitzar les proves d'accés als cicles formatius de grau superior s'han de tenir més de 19 anys o complir-los l'any natural en què es realitza la prova.