banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Dins la setmana de la ciència, el dia 15 de novembre celebrem el dia de la ciència amb diferents activitats a l'ESO i batxillerat preparades pel departament de ciències amb la col·laboració d'alumnes de primer de Batxillerat.

banner munog

EGMUN 2018

Del 13 al 19 /11 alguns dels nostres alumnes de 2n BATX són a Dinamarca per participar a l'EGMUN (Espergaerde Gymnasium Model United Nations)

banner josep calasanç02

SANT JOSEP DE CALASSANÇ

El proper 27 de novembre celebrem el dia de Sant Josep de Calassanç, fundador de l'escola. Estigueu ben atents perquè en breu us informarem de les activitats que tenim programades per aquest dia.

curs acces cicle grau mitja

PPA-19 Preparació prova d'accés

Durada:

La durada mínima per a la preparació de les proves d'accés al grau superior és de 300 hores per a la part comuna i de 99 hores per a les dues matèries de la part específica.

Continguts: S’ha d’escollir una de les opcions de la part específica.

MATÈRIES DE LA PART COMUNA
Llengua catalana
Llengua castellana
Llengua anglesa
Matemàtiques
MATÈRIES DE LA PART ESPECÍFICA.
(triar-ne una)
Química -Biologia
Psicologia i Sociologia

Amb el suport i seguiment de la figura del tutor.

Sortides / Futur Professional:

Amb la superació d’aquest curs d’accés, pots accedir als cicles de grau superior segons l’itinerari escollit. Podeu consultar les famílies professionals de cada itinerari aquí.