banner preins web

jpo v3b

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
Del 4 al 30 de maig al CC Urgell.

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.
>> + info <<

curs acces cicle grau mitja

PPA-19 Preparació prova d'accés

Durada:

La durada mínima per a la preparació de les proves d'accés al grau superior és de 300 hores per a la part comuna i de 99 hores per a les dues matèries de la part específica.

Continguts: S’ha d’escollir una de les opcions de la part específica.

MATÈRIES DE LA PART COMUNA
Llengua catalana
Llengua castellana
Llengua anglesa
Matemàtiques
MATÈRIES DE LA PART ESPECÍFICA.
(triar-ne una)
Química -Biologia
Psicologia i Sociologia

Amb el suport i seguiment de la figura del tutor.

Sortides / Futur Professional:

Amb la superació d’aquest curs d’accés, pots accedir als cicles de grau superior segons l’itinerari escollit. Podeu consultar les famílies professionals de cada itinerari aquí.