Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 al 31 de maig.

Per a més info, AQUÍ

banner recicla cultura

RECICLA CULTURA

El dia 24 de maig us convidem a participar a la nostra fira solidària de llibres.
Transforma un llibre en un nou lector!

MÉS INFO+

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

banner mostra art eixample

EXPOSEM!

Mostra d'Art Jove Eixample

Del dia 10 al 29 de maig. Mostra treballs alumnes 1r i 2n de batx. Centre Cívic Urgell.

MÉS INFO+

curs acces cicle grau mitja

PPA-19 Preparació prova d'accés

Durada:

La durada mínima per a la preparació de les proves d'accés al grau superior és de 300 hores per a la part comuna i de 99 hores per a les dues matèries de la part específica.

Continguts: S’ha d’escollir una de les opcions de la part específica.

MATÈRIES DE LA PART COMUNA
Llengua catalana
Llengua castellana
Llengua anglesa
Matemàtiques
MATÈRIES DE LA PART ESPECÍFICA.
(triar-ne una)
Química -Biologia
Psicologia i Sociologia

Amb el suport i seguiment de la figura del tutor.

Sortides / Futur Professional:

Amb la superació d’aquest curs d’accés, pots accedir als cicles de grau superior segons l’itinerari escollit. Podeu consultar les famílies professionals de cada itinerari aquí.