banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Dins la setmana de la ciència, el dia 15 de novembre celebrem el dia de la ciència amb diferents activitats a l'ESO i batxillerat preparades pel departament de ciències amb la col·laboració d'alumnes de primer de Batxillerat.

banner munog

EGMUN 2018

Del 13 al 19 /11 alguns dels nostres alumnes de 2n BATX són a Dinamarca per participar a l'EGMUN (Espergaerde Gymnasium Model United Nations)

banner josep calasanç02

SANT JOSEP DE CALASSANÇ

El proper 27 de novembre celebrem el dia de Sant Josep de Calassanç, fundador de l'escola. Estigueu ben atents perquè en breu us informarem de les activitats que tenim programades per aquest dia.

PPA-19 Proparació prova d'accés

Què t'oferim:

Nosaltres t’oferim la possibilitat de preparar-te per a la prova d’accés, amb una alta qualitat formativa, i que et permetran avançar en el teu itinerari professional des d’aquest mateix moment.

• Professorat altament qualificat i amb experiència contrastada
  • Esperit integrador i atenció personalitzada
  • Tutories individualitzades
  • Suport psicopedagògic