banner jpo maig 18

PORTES OBERTES 2018

Jornada de portes obertes el proper dia 12 de maig.

Podeu inscriure-us a aquestes jornades des d'aquí mateix.

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Del 4 al 30 de maig al CC Urgell: Exposició "Identitats" amb treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i Exposició concurs Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.

>> + info <<

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.
>> + info <<

preinscripcio ESO curs 18-19

[Secundària Obligatòria]

Posem al vostre abast tota la informació necessària per poder realitzar la preinscripció per al curs vinent dins del període oficial, que serà del 13 al 24 d'abril. Adjuntem les instruccions i el calendari de tot el procés.

Instruccions

Sol·licitud

Incloem l'enllaç a la SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ en suport informàtic que el Departament d'Ensenyament posa a disposició en el seu web (estarà actiu a partir del dia 13/04).

Des del Departament d'Ensenyament recomanen que si és possible utilitzeu aquesta opció per minimitzar el risc d'errades tipogràfiques.

Un cop emplenada aquesta sol·licitud, cal imprimir-la, signar-la i presentar-la a l'escola juntament amb la resta de documentació que es demana.

Horari preinscripció: de dilluns a dijous de 08:00 a 13:00h i de 15:00 a 17:30h. Divendres de 08:00 a 16:00h.

Oferta de places
  • ESO1: 58
  • ESO2: 0
  • ESO3: 4
  • ESO4: 0
(Tot i no disposar de places a Segon i Quart d'ESO en aquest moment, s'admet igualment la presentació de sol·licituds a l'espera de la possibilitat que a final de curs sorgeixi alguna vacant. Es crearia així la llista d'espera oficial).