banner expo itineraris aprenentatge ESO SUMMEM

EXPO SUMMEM

El 21 de juny a les 16h us convidem a l'exposició dels treballs que han fet els nostres alumnes d'ESO en els itineraris d'aprenentatge del SUMMEM.

Podeu veure el programa aquí

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx escenicv2

BATXILLERAT ESCÈNIC

Si actuar, cantar i ballar és allò que vols fer, vine a estudiar batxillerat escènic amb nosaltres!

Amb la col·laboració d'El Timbal i Sala Beckett

Programes Internacionals

XXVII PUJADA A PEU A MONTSERRAT

Ni pararem, ni dormirem!

Només amb aquestes dues paraules molts de vosaltres ja heu endevinat el motiu d'aquesta carta.... I és que no descansarem perquè un bon grapat d'alumnes, exalumnes, pares, professors i amics ens passarem unes quinze hores caminant des del vestíbul de l'Escola fins a l'esplanada del monestir de Montserrat.........

montserratQuan? La nit del 20 d’abril . XXVII PUJADA A PEU A MONTSERRAT a la qual esteu convidats. Iniciarem la marxa a les 18:00 h. amb l'habitual concentració de tots els participants al vestíbul de l'Escola on després del recompte i el lliurament de samarretes commemoratives marxarem cap al velòdrom d'Horta. El sopar el farem ja a Sant Cugat -Km 8- i d'aquí cap a Les Fonts-Km 18- on farem una petita parada per carregar piles. Al Km 28,prop d'Ullastrell, farem una nova paradeta i d'aquí cap a Olesa -Km 37- on ens esperarà un calent i reconfortant esmorzar per preparar-nos per l'atacada final: el peu del funicular - Km 44-. Ara només ens faltarà pujar la muntanya, a peu!. La foto de tot el grup està prevista a les 12:00 h. del dissabte 21 d’abril . A les 15:00 h. iniciarem la baixada amb aeri i tren, arribant prop de les 16:30 h.

Per participar en aquesta llarga caminada cal que ompliu la butlleta adjunta i que la lliureu al responsable de la secretaria Pedagògica,(Eugènia Cuzzi ) pagant els 12 € de la inscripció, que inclou els viatges , la samarreta, i les despeses d'organització. Totes aquelles famílies que vulguin col•laborar en el servei de cotxe-escombra durant el recorregut hauran de contactar amb Julián Esquivias (tel. 670 25 87 16 ) Si teniu algun dubte o voleu més informació, truqueu al 93 488 11 66 i pregunteu per Lluís Dos Santos.

Ens veiem divendres 20 d’abril !

Equip Organitzador de la XXVII Pujada a peu a Montserrat

INSCRIPCIÓ A LA XXVII PUJADA A PEU A MONTSERRAT

Nom i cognoms:____________________________________________

Tornaré en : __T ren __ Mitjà propi Encercleu allò que convingui:

Portarem telèfon mòbil Sí No Núm: ________________

Teniu coneixements mèdics Sí No