banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Dins la setmana de la ciència, el dia 15 de novembre celebrem el dia de la ciència amb diferents activitats a l'ESO i batxillerat preparades pel departament de ciències amb la col·laboració d'alumnes de primer de Batxillerat.

banner munog

EGMUN 2018

Del 13 al 19 /11 alguns dels nostres alumnes de 2n BATX són a Dinamarca per participar a l'EGMUN (Espergaerde Gymnasium Model United Nations)

banner josep calasanç02

SANT JOSEP DE CALASSANÇ

El proper 27 de novembre celebrem el dia de Sant Josep de Calassanç, fundador de l'escola. Consulteu les activitats que tenim programades per aquest dia.

Programes Internacionals

XXVII PUJADA A PEU A MONTSERRAT

Ni pararem, ni dormirem!

Només amb aquestes dues paraules molts de vosaltres ja heu endevinat el motiu d'aquesta carta.... I és que no descansarem perquè un bon grapat d'alumnes, exalumnes, pares, professors i amics ens passarem unes quinze hores caminant des del vestíbul de l'Escola fins a l'esplanada del monestir de Montserrat.........

montserratQuan? La nit del 20 d’abril . XXVII PUJADA A PEU A MONTSERRAT a la qual esteu convidats. Iniciarem la marxa a les 18:00 h. amb l'habitual concentració de tots els participants al vestíbul de l'Escola on després del recompte i el lliurament de samarretes commemoratives marxarem cap al velòdrom d'Horta. El sopar el farem ja a Sant Cugat -Km 8- i d'aquí cap a Les Fonts-Km 18- on farem una petita parada per carregar piles. Al Km 28,prop d'Ullastrell, farem una nova paradeta i d'aquí cap a Olesa -Km 37- on ens esperarà un calent i reconfortant esmorzar per preparar-nos per l'atacada final: el peu del funicular - Km 44-. Ara només ens faltarà pujar la muntanya, a peu!. La foto de tot el grup està prevista a les 12:00 h. del dissabte 21 d’abril . A les 15:00 h. iniciarem la baixada amb aeri i tren, arribant prop de les 16:30 h.

Per participar en aquesta llarga caminada cal que ompliu la butlleta adjunta i que la lliureu al responsable de la secretaria Pedagògica,(Eugènia Cuzzi ) pagant els 12 € de la inscripció, que inclou els viatges , la samarreta, i les despeses d'organització. Totes aquelles famílies que vulguin col•laborar en el servei de cotxe-escombra durant el recorregut hauran de contactar amb Julián Esquivias (tel. 670 25 87 16 ) Si teniu algun dubte o voleu més informació, truqueu al 93 488 11 66 i pregunteu per Lluís Dos Santos.

Ens veiem divendres 20 d’abril !

Equip Organitzador de la XXVII Pujada a peu a Montserrat

INSCRIPCIÓ A LA XXVII PUJADA A PEU A MONTSERRAT

Nom i cognoms:____________________________________________

Tornaré en : __T ren __ Mitjà propi Encercleu allò que convingui:

Portarem telèfon mòbil Sí No Núm: ________________

Teniu coneixements mèdics Sí No