Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

Programes Internacionals

banner marato

Marató per la pobresa

Benvolgudes famílies,

Ens és grat contactar amb vosaltres per informar-vos d’una iniciativa que els mitjans de comunicació públics de la CCMA –TV3 i Catalunya Ràdio– han posat en marxa, amb caràcter excepcional, responent a la demanda social de les entitats del tercer sector i de la societat en general: la Marató per la pobresa.

Les previsions del 2012 apunten cap a un creixement de la pobresa al nostre país. Davant l'evolució de la crisi i la situació límit que viuen moltes de les entitats que treballen des de fa molts anys en aquest àmbit, la Fundació La Marató de TV3 posarà de manera preeminent la seva estructura consolidada, de gestió rigorosa i de prestigi, al servei d’aquest nou projecte. Els fons recaptats, que seran adjudicats amb l’assessorament d’una comissió social, es destinaran a projectes centrats en l'assistència, l'habitatge, l’ocupació i la infància, presentats per organitzacions del tercer sector sense ànim de lucre i àmpliament acreditades, que resultin escollits en la convocatòria extraordinària de la Fundació La Marató de TV3.

El 27 de maig, en un programa especial presentat per Antoni Bassas i Agnès Marquès, mostraran les moltes cares que té la pobresa al nostre país, que la tenim molt a prop i que la podem combatre donant suport a les entitats i les persones que hi treballen.

El proper 17 de maig a les 19h. l'Escola Pia Nostra Senyora participarà activament en aquesta Marató. Els alumnes d'Arts Escèniques han preparat dues actuacions on ens mostraran el que han après al llarg d'aquest curs.

El preu de l'entrada és de 3€ que seran destinats a la Marató.

• Alumnes de Primer curs d'Arts Escèniques:
    • Introducció a la interpretació, assaig i preparació  d'escenes: Croades d'Azama
  • Alumnes de Segon curs d'Arts Escèniques:
    • Aproximació a la dramatúrgia-direcció i interpretació: un projecte comú

Us hi esperem!

Equip de Pastoral i Acció Social