Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

pujada motserrat 2017

XXXIV PUJADA A MONTSERRAT

Un any més, caminarem tots junts fins a Montserrat, enguany la nit del 3 de maig. A més col·laborareu amb un projecte solidari.

Per a més info i incripcions AQUÍ

banner revista digital 277report.cat

CONEIXES 277 REPORT?

Els nostres alumnes de periodisme participen en el projecte RED, en col·laboració amb JUNIOR REPORT i La Vanguardia.

El seu projecte s'anomena 277REPORT i el podeu llegir AQUÍ

Banner JPO Març19-

BATXILLERAT I FP

Et convidem a visitar la nostra escola el proper dia 11 de maig.

Per a una millor organització feu inscripció AQUÍ

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

PROTECCIÓ DEL MENOR

Des de l’any 2012 disposem del document de Protecció del menor de l’Escola Pia de Catalunya, actualitzat segons la legislació vigent.
Per tal de desplegar el que preveu aquest document i de gestionar qualsevol incidència, actual o passada, disposem de l’adreça Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. oberta a tothom.

Cada cas serà gestionat per la Comissió de Protecció del Menor de l’Escola Pia de Catalunya que donarà resposta al remitent, emprendrà les accions oportunes i en farà el seguiment.