banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner info inici curs

INFORMACIONS CURS 2017/2018

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2017/2018.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

QUÈ VOLEM?

• Formar excel•lents professionals que tinguin les capacitats per treballar en qualsevol àmbit sanitari. Personal humanitari i amb esperit crític.
  • Ensenyar als nostres alumnes tots els continguts teoricopràctics amb grans professionals docents i sanitaris i diferents mètodes pedagògics.
  • Ajudar que tots els nostres alumnes aprenguin, siguin quines siguin les seves dificultats. Garantim l’atenció individualitzada.
  • Proporcionar formació en els millors centres sanitaris amb un seguiment molt acurat dels aprenentatges.
  • Ajudar que els nostres alumnes trobin feina una vegada acabat el cicle gràcies a una borsa de treball activa.