Acte presentació SUMMEM 30/1/19 La Pedrera

PRESENTACIÓ PROJECTE SUMMEM

El proper dimecres 30 de gener, tindrà lloc l'acte de presentació del Projecte Educatiu SUMMEM, a l'auditori de La Pedrera, a les 18h.

Podeu fer la vostra inscripció aquí abans del 18 de gener.

taller mares i pares ampa

TALLER DE MARES I PARES

CONVIURE AMB ADOLESCENTS. L'educació emocional, les habilitats socials i la resolució de conflictes a casa. A càrrec de la Dra. Juani Mesa.

21, 24, 29 y 31 de gener de 18.30h a 20.30h.

Taller gratuït. La durada del taller són els 4 dies. Cal inscriure's abans del 15 de gener.

conferencia Neurologia

CONFERÈNCIA

Conferència "Neurologia en el món emocional i social. Relació amb l'aprenentatge i la vida." a càrrec de la Sra. Marta Ligioiz Vázquez.

Dimarts 22 de gener a les 18.30h.

>> Incripcions aquí (abans del 15/1/19) <<

26/1/19 Jornada de Portes Obertes ESO BATXILLERAT

PORTES OBERTES 2019

Jornada de portes obertes ESO i BATXILLERAT, el proper dia 26 de gener. Apunteu-vos la data!

PODEU FER LA INSCRIPCIÓ AQUÍ

QUÈ VOLEM?

• Formar excel•lents professionals que tinguin les capacitats per treballar en qualsevol àmbit sanitari. Personal humanitari i amb esperit crític.
  • Ensenyar als nostres alumnes tots els continguts teoricopràctics amb grans professionals docents i sanitaris i diferents mètodes pedagògics.
  • Ajudar que tots els nostres alumnes aprenguin, siguin quines siguin les seves dificultats. Garantim l’atenció individualitzada.
  • Proporcionar formació en els millors centres sanitaris amb un seguiment molt acurat dels aprenentatges.
  • Ajudar que els nostres alumnes trobin feina una vegada acabat el cicle gràcies a una borsa de treball activa.