banner jpo maig 18

PORTES OBERTES 2018

Jornada de portes obertes el proper dia 12 de maig.

Podeu inscriure-us a aquestes jornades des d'aquí mateix.

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Del 4 al 30 de maig al CC Urgell: Exposició "Identitats" amb treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i Exposició concurs Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.

>> + info <<

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.
>> + info <<

QUÈ VOLEM?

• Formar excel•lents professionals que tinguin les capacitats per treballar en qualsevol àmbit sanitari. Personal humanitari i amb esperit crític.
  • Ensenyar als nostres alumnes tots els continguts teoricopràctics amb grans professionals docents i sanitaris i diferents mètodes pedagògics.
  • Ajudar que tots els nostres alumnes aprenguin, siguin quines siguin les seves dificultats. Garantim l’atenció individualitzada.
  • Proporcionar formació en els millors centres sanitaris amb un seguiment molt acurat dels aprenentatges.
  • Ajudar que els nostres alumnes trobin feina una vegada acabat el cicle gràcies a una borsa de treball activa.