banner reunions inici curs 2018-19

• 3 octubre: 1r Batxillerat
  • 9 octubre: 2n Cicle d'ESO
  • 10 octubre: 1r Cicle d'ESO
  • 10 octubre: Cicles Formatius (FP)

Totes les reunions són a les 19h

PIAGO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia.APUNTA'T!

>>+info<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes dels primers cursos de Batxillerat i Cicles Formatius, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Ben aviat podreu fer la inscripció prèvia a través de la web.

QUÈ VOLEM?

• Formar excel•lents professionals que tinguin les capacitats per treballar en qualsevol àmbit sanitari. Personal humanitari i amb esperit crític.
  • Ensenyar als nostres alumnes tots els continguts teoricopràctics amb grans professionals docents i sanitaris i diferents mètodes pedagògics.
  • Ajudar que tots els nostres alumnes aprenguin, siguin quines siguin les seves dificultats. Garantim l’atenció individualitzada.
  • Proporcionar formació en els millors centres sanitaris amb un seguiment molt acurat dels aprenentatges.
  • Ajudar que els nostres alumnes trobin feina una vegada acabat el cicle gràcies a una borsa de treball activa.