festa de les arts

FESTA DE LES ARTS

Exposició i Acte de lliurament de premis que atorga la Fundació Cultural Joan Profitós i l’Escola Pia de Catalunya

Dimecres 31 de Maig

banner mostra art jove

EXPOSICIÓ "MIRADES"

Sala Teresa Pàmies al CC Urgell,

Del 19 al 30 de maig.

Exposició a càrrec dels alumnes del Batxillerat d'Arts Plàstiques.

banner labo innovacio

EXPERIMENTA, COMUNICA, INTEGRA

Innovació en formació professional a l'Escola Pia Nostra Senyora.

banner btx escenicv2

ARTS ESCÈNIQUES

Matrícula oberta per al nostre batxillerat

QUÈ VOLEM?

• Formar excel•lents professionals que tinguin les capacitats per treballar en qualsevol àmbit sanitari. Personal humanitari i amb esperit crític.
  • Ensenyar als nostres alumnes tots els continguts teoricopràctics amb grans professionals docents i sanitaris i diferents mètodes pedagògics.
  • Ajudar que tots els nostres alumnes aprenguin, siguin quines siguin les seves dificultats. Garantim l’atenció individualitzada.
  • Proporcionar formació en els millors centres sanitaris amb un seguiment molt acurat dels aprenentatges.
  • Ajudar que els nostres alumnes trobin feina una vegada acabat el cicle gràcies a una borsa de treball activa.