banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner guixetes extraescolars

GUIXETES I EXTRAESCOLARS

Reserva de guixeta i inscripció a activitats extraescolars a la botiga online fins el 30 de setembre.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

QUÈ VOLEM?

• Formar excel•lents professionals que tinguin les capacitats per treballar en qualsevol àmbit sanitari. Personal humanitari i amb esperit crític.
  • Ensenyar als nostres alumnes tots els continguts teoricopràctics amb grans professionals docents i sanitaris i diferents mètodes pedagògics.
  • Ajudar que tots els nostres alumnes aprenguin, siguin quines siguin les seves dificultats. Garantim l’atenció individualitzada.
  • Proporcionar formació en els millors centres sanitaris amb un seguiment molt acurat dels aprenentatges.
  • Ajudar que els nostres alumnes trobin feina una vegada acabat el cicle gràcies a una borsa de treball activa.