concert nadal 2018

CONCERT DE NADAL

Divendres 14/12/2018 a les 18:30h a la sala d'actes, tindrà lloc el concert de Nadal. L'entrada al concert és gratuïta, tot i que es demana la col·laboració voluntària (taquilla inversa).

Us hi esperem!

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

calidoscopi

CALIDOSCOPI

El projecte Calidoscopi és un espai de reflexió i participació de totes les persones que estimem l’Escola Pia. Hem començat un procés participatiu perquè pugueu fer-nos saber la vostra opinió.
Enquesta en català
Encuesta en castellano

Qui som?

epns directori

epns facana entrada

L’Escola Pia Nostra Senyora és una escola d’educació secundària que t’ofereix:

• Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) amb especial atenció a l’educació emocional, experimental i artística: Projecte SUMMEM
  • Batxillerat en les 3 modalitats amb 11 itineraris diferents per atendre tots els interessos d’estudis superiors dels nostres alumnes:
    • Modalitat d’arts: arts escèniques, arts plàstiques i audiovisual.
    • Modalitat de ciències i tecnologia.
    • Modalitat d’humanitats i ciències socials.
  • Ensenyaments de Formació professional :
    • CFGM de cures d’Auxiliar d’Infermeria.
    • CFGS de Laboratori de Diagnòstic Clínic i Biomèdic.
    • CFGS d’Animacions 3D, jocs i entorns interactius amb efectes especials per al cinema en col·laboració amb l’ESCAC.
  • Curs d’Accés a Grau Superior per tots aquells estudiants que volen preparar-se per fer el salt a l’FP superior
  • Centre de formació d'adults.