banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ informació aquí.

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Celebrem el dia de la ciència amb tallers a l'ESO i conferències al Batxillerat. + informació aquí.

banner evsw 2017

II SETMANA EUROPEA DE LA FP

Com l'any passat, ens hem sumat a aquesta iniciativa amb tot un seguit d'activitats per als grups de formació profesional. + informació aquí.

banner munog

EGMUN 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Espergaerde, Dinamarca.

Qui som?

epns directori

epns facana entrada

L’Escola Pia Nostra Senyora és una escola d’educació secundària que t’ofereix:

• Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) amb especial atenció a l’educació emocional, experimental i artística: Projecte SUMMEM
  • Batxillerat en les 3 modalitats amb 11 itineraris diferents per atendre tots els interessos d’estudis superiors dels nostres alumnes:
    • Modalitat d’arts: arts escèniques, arts plàstiques i audiovisual.
    • Modalitat de ciències i tecnologia.
    • Modalitat d’humanitats i ciències socials.
  • Ensenyaments de Formació professional :
    • CFGM de cures d’Auxiliar d’Infermeria.
    • CFGS de Laboratori de Diagnòstic Clínic i Biomèdic.
    • CFGS d’Animacions 3D, jocs i entorns interactius amb efectes especials per al cinema en col·laboració amb l’ESCAC.
  • Curs d’Accés a Grau Superior per tots aquells estudiants que volen preparar-se per fer el salt a l’FP superior
  • Centre de formació d'adults.