Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

Qui som?

epns directori

epns facana entrada

L’Escola Pia Nostra Senyora és una escola d’educació secundària que t’ofereix:

• Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) amb especial atenció a l’educació emocional, experimental i artística: Projecte SUMMEM
  • Batxillerat en les 3 modalitats amb 11 itineraris diferents per atendre tots els interessos d’estudis superiors dels nostres alumnes:
    • Modalitat d’arts: arts escèniques, arts plàstiques i audiovisual.
    • Modalitat de ciències i tecnologia.
    • Modalitat d’humanitats i ciències socials.
  • Ensenyaments de Formació professional :
    • CFGM de cures d’Auxiliar d’Infermeria.
    • CFGS de Laboratori de Diagnòstic Clínic i Biomèdic.
    • CFGS d’Animacions 3D, jocs i entorns interactius amb efectes especials per al cinema en col·laboració amb l’ESCAC.
  • Curs d’Accés a Grau Superior per tots aquells estudiants que volen preparar-se per fer el salt a l’FP superior
  • Centre de formació d'adults.