PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

Qui som?

epns directori

epns facana entrada

L’Escola Pia Nostra Senyora és una escola d’educació secundària que t’ofereix:

• Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) amb especial atenció a l’educació emocional, experimental i artística: Projecte SUMMEM
  • Batxillerat en les 3 modalitats amb 11 itineraris diferents per atendre tots els interessos d’estudis superiors dels nostres alumnes:
    • Modalitat d’arts: arts escèniques, arts plàstiques i audiovisual.
    • Modalitat de ciències i tecnologia.
    • Modalitat d’humanitats i ciències socials.
  • Ensenyaments de Formació professional :
    • CFGM de cures d’Auxiliar d’Infermeria.
    • CFGS de Laboratori de Diagnòstic Clínic i Biomèdic.
    • CFGS d’Animacions 3D, jocs i entorns interactius amb efectes especials per al cinema en col·laboració amb l’ESCAC.
  • Curs d’Accés a Grau Superior per tots aquells estudiants que volen preparar-se per fer el salt a l’FP superior
  • Centre de formació d'adults.