Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 de maig al 14 de juny.

Per a més info, AQUÍ

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual.

Newsletter 37 - Juny 2019

banner premis xarxa red

PARTICIPEM ALS PREMIS RED19

Que reconeixen els bons treballs fets pels Consells de redacció de la xarxa de Revistes Escolars Digitals (RED).
277 Report, la nostra revista digital

Per a més info AQUÍ.

banner premis empren

PREMIS FPemprèn

Participem en els Premis FPemprèn de foment de l’emprenedoria  que organitza la Fundació BCN FP i l’Ajuntament de Barcelona.

Per a més info, AQUÍ

Qui som?

epns directori

epns facana entrada

L’Escola Pia Nostra Senyora és una escola d’educació secundària que t’ofereix:

• Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) amb especial atenció a l’educació emocional, experimental i artística: Projecte SUMMEM
  • Batxillerat en les 3 modalitats amb 11 itineraris diferents per atendre tots els interessos d’estudis superiors dels nostres alumnes:
    • Modalitat d’arts: arts escèniques, arts plàstiques i audiovisual.
    • Modalitat de ciències i tecnologia.
    • Modalitat d’humanitats i ciències socials.
  • Ensenyaments de Formació professional :
    • CFGM de cures d’Auxiliar d’Infermeria.
    • CFGS de Laboratori de Diagnòstic Clínic i Biomèdic.
    • CFGS d’Animacions 3D, jocs i entorns interactius amb efectes especials per al cinema en col·laboració amb l’ESCAC.
  • Curs d’Accés a Grau Superior per tots aquells estudiants que volen preparar-se per fer el salt a l’FP superior
  • Centre de formació d'adults.