banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

L’Escola Pia. Som una institució educativa i social, model de referència en l’àmbit de la FP. Oferim un ampli ventall d’accions formatives, convertint-nos en referents tant en aquesta oferta, com pel nombre de persones que se’n beneficien o d’escoles que les imparteixen.

per consultar la nostra oferta...