banner preins web

jpo v3b

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

>> + info <<

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
De l'4 al 30 de maig al CC Urgell.

>> + info <<

fem agora banner web

FEM ÀGORA

El proper dia 20 d'Abril tindrà a lloc a la nostra escola la 5a trobada filosòfica de Batxillerat sota el títol Sexe, Gènere, Persona. El cartell és obra de la nostra alumna Èlia Camín de 2n de Batxillerat.

>> veure cartell

L’Escola Pia. Som una institució educativa i social, model de referència en l’àmbit de la FP. Oferim un ampli ventall d’accions formatives, convertint-nos en referents tant en aquesta oferta, com pel nombre de persones que se’n beneficien o d’escoles que les imparteixen.

per consultar la nostra oferta...