Acte presentació SUMMEM 30/1/19 La Pedrera

PRESENTACIÓ PROJECTE SUMMEM

El proper dimecres 30 de gener, tindrà lloc l'acte de presentació del Projecte Educatiu SUMMEM, a l'auditori de La Pedrera, a les 18h.

Cal confirmar assistència abans del 18 de gener.

banner btx escenicv2

BATXILLERAT D'ARTS ESCÈNIQUES

Vols conèixer el nostre batxillerat d'arts escèniques?

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

26/1/19 Jornada de Portes Obertes ESO BATXILLERAT FP

PORTES OBERTES 2019

Jornada de portes obertes el proper dia 26 de gener. Apunteu-vos la data. Ben aviat obrirem el formulari d'inscripció prèvia.

Missió

L'Escola Pia de Catalunya som una institució al servei de la societat, inspirada en l'esperit de l'evangeli, oberta a tothom i arrelada al país. Eduquem infants i joves per ajudar-los a créixer com a persones lliures i autònomes que, de manera crítica, puguin viure en comunitat i se sentin compromesos en la construcció d'un món més just, sostenible i en pau.

Valors

Volem una escola que sigui:

• OBERTA: Oferim un servei d’interès públic, que respon al repte que tota persona té a l’educació.
  • ACOLLIDORA: Promovem una relació propera i familiar entre les persones i un ambient que la fa possible.
  • INNOVADORA: Adoptem mètodes didàctics pràctics i motivadors.
  • PARTICIPATIVA: Promovem la corresponsabilitat i la implicació de les persones en la presa de decisions.
  • ARRELADA: Promovem el sentit de pertinença, el coneixement i l’estimació de la pròpia cultura.
  • TRANSFORMADORA: No ens limitem a reproduir models socials i culturals, sinó que generem el progrés de les persones i de la societat.