Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

Missió

L'Escola Pia de Catalunya som una institució al servei de la societat, inspirada en l'esperit de l'evangeli, oberta a tothom i arrelada al país. Eduquem infants i joves per ajudar-los a créixer com a persones lliures i autònomes que, de manera crítica, puguin viure en comunitat i se sentin compromesos en la construcció d'un món més just, sostenible i en pau.

Valors

Volem una escola que sigui:

• OBERTA: Oferim un servei d’interès públic, que respon al repte que tota persona té a l’educació.
  • ACOLLIDORA: Promovem una relació propera i familiar entre les persones i un ambient que la fa possible.
  • INNOVADORA: Adoptem mètodes didàctics pràctics i motivadors.
  • PARTICIPATIVA: Promovem la corresponsabilitat i la implicació de les persones en la presa de decisions.
  • ARRELADA: Promovem el sentit de pertinença, el coneixement i l’estimació de la pròpia cultura.
  • TRANSFORMADORA: No ens limitem a reproduir models socials i culturals, sinó que generem el progrés de les persones i de la societat.