Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

pujada motserrat 2017

XXXIV PUJADA A MONTSERRAT

Un any més, caminarem tots junts fins a Montserrat, enguany la nit del 3 de maig. A més col·laborareu amb un projecte solidari.

Per a més info i incripcions AQUÍ

banner revista digital 277report.cat

CONEIXES 277 REPORT?

Els nostres alumnes de periodisme participen en el projecte RED, en col·laboració amb JUNIOR REPORT i La Vanguardia.

El seu projecte s'anomena 277REPORT i el podeu llegir AQUÍ

Banner JPO Març19-

BATXILLERAT I FP

Et convidem a visitar la nostra escola el proper dia 11 de maig.

Per a una millor organització feu inscripció AQUÍ

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

Missió

L'Escola Pia de Catalunya som una institució al servei de la societat, inspirada en l'esperit de l'evangeli, oberta a tothom i arrelada al país. Eduquem infants i joves per ajudar-los a créixer com a persones lliures i autònomes que, de manera crítica, puguin viure en comunitat i se sentin compromesos en la construcció d'un món més just, sostenible i en pau.

Valors

Volem una escola que sigui:

• OBERTA: Oferim un servei d’interès públic, que respon al repte que tota persona té a l’educació.
  • ACOLLIDORA: Promovem una relació propera i familiar entre les persones i un ambient que la fa possible.
  • INNOVADORA: Adoptem mètodes didàctics pràctics i motivadors.
  • PARTICIPATIVA: Promovem la corresponsabilitat i la implicació de les persones en la presa de decisions.
  • ARRELADA: Promovem el sentit de pertinença, el coneixement i l’estimació de la pròpia cultura.
  • TRANSFORMADORA: No ens limitem a reproduir models socials i culturals, sinó que generem el progrés de les persones i de la societat.