banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ informació aquí.

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Celebrem el dia de la ciència amb tallers a l'ESO i conferències al Batxillerat. + informació aquí.

banner evsw 2017

II SETMANA EUROPEA DE LA FP

Com l'any passat, ens hem sumat a aquesta iniciativa amb tot un seguit d'activitats per als grups de formació profesional. + informació aquí.

banner munog

EGMUN 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Espergaerde, Dinamarca.

Estil educatiu

El document d’Estil Metodològic és un referent institucional que expressa la nostra voluntat educativa i pretén aconseguir un estil compartit a través de línies conjuntes d'actuació. Explicita les actituds i les habilitats que ens proposem de promoure en el nostre alumnat i és un compromís que adquirim davant de la comunitat que ens acull i a la qual servim.