concert nadal 2018

CONCERT DE NADAL

Divendres 14/12/2018 a les 18:30h a la sala d'actes, tindrà lloc el concert de Nadal. L'entrada al concert és gratuïta, tot i que es demana la col·laboració voluntària (taquilla inversa).

Us hi esperem!

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

calidoscopi

CALIDOSCOPI

El projecte Calidoscopi és un espai de reflexió i participació de totes les persones que estimem l’Escola Pia. Hem començat un procés participatiu perquè pugueu fer-nos saber la vostra opinió.
Enquesta en català
Encuesta en castellano

Secretaria Acadèmica

Horari: de dilluns a divendres de 08:00 a 12:00, tarda de dimecres 15:00 a 17:00

(S’informarà dels horaris especials en temporada de preinscripcions i matriculacions)

Responsables:

Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. i Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Podeu adreçar-vos-hi per sol·licitar informació sobre:

CERTIFICATS
Títols Acadèmics Es necessari presentar la següent documentació si els títols els recull una persona diferent de l’interessat:
  • Document acreditatiu de l'autorització (autorització signada tant per l'interessat com per la persona autoritzada), excepte quan es tracti dels pares o tutors legals sempre i quan l'alumne/a no sigui major d'edat.
  • Fotocòpia del DNI del/la sollicitant
ACTUALITZACIÓ DE DADES
Altes i baixes d'alumnes

Protocol de funcionament:
Prèvia comunicació al tutor/a de l’alumne/a és necessari emplenar el document oficial de comunicació de baixa i presentar-lo a la secretaria del centre.

BEQUES

S'anirà informant sobre de les convocatòries vigents+Info

Oberta convocatòria de Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris+Info

LLOGUER DE TAQUILLES I ROBA ESPORTIVA