banner expo itineraris aprenentatge ESO SUMMEM

EXPO SUMMEM

El 21 de juny a les 16h us convidem a l'exposició dels treballs que han fet els nostres alumnes d'ESO en els itineraris d'aprenentatge del SUMMEM.

Podeu veure el programa aquí

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx escenicv2

BATXILLERAT ESCÈNIC

Si actuar, cantar i ballar és allò que vols fer, vine a estudiar batxillerat escènic amb nosaltres!

Amb la col·laboració d'El Timbal i Sala Beckett

Secretaria Acadèmica

Horari: de dilluns a divendres de 08:00 a 12:00, tarda de dimecres 15:00 a 17:00

(S’informarà dels horaris especials en temporada de preinscripcions i matriculacions)

Responsables:

Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. i Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Podeu adreçar-vos-hi per sol·licitar informació sobre:

CERTIFICATS
Títols Acadèmics Es necessari presentar la següent documentació si els títols els recull una persona diferent de l’interessat:
  • Document acreditatiu de l'autorització (autorització signada tant per l'interessat com per la persona autoritzada), excepte quan es tracti dels pares o tutors legals sempre i quan l'alumne/a no sigui major d'edat.
  • Fotocòpia del DNI del/la sollicitant
ACTUALITZACIÓ DE DADES
Altes i baixes d'alumnes

Protocol de funcionament:
Prèvia comunicació al tutor/a de l’alumne/a és necessari emplenar el document oficial de comunicació de baixa i presentar-lo a la secretaria del centre.

BEQUES

S'anirà informant sobre de les convocatòries vigents+Info

Oberta convocatòria de Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris+Info

LLOGUER DE TAQUILLES I ROBA ESPORTIVA