Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 al 31 de maig.

Per a més info, AQUÍ

banner recicla cultura

RECICLA CULTURA

El dia 24 de maig us convidem a participar a la nostra fira solidària de llibres.
Transforma un llibre en un nou lector!

MÉS INFO+

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

banner mostra art eixample

EXPOSEM!

Mostra d'Art Jove Eixample

Del dia 10 al 29 de maig. Mostra treballs alumnes 1r i 2n de batx. Centre Cívic Urgell.

MÉS INFO+

SORTIDES PROFESSIONALS

• Tècnic en laboratori de diagnòstic clínic a centres de salut
  • Tècnic en laboratori de diagnòstic clínic a serveis de microbiologia, hematologia, hemoteràpia, bioquímica, immunologia, farmàcia hospitalària i laboratoris de serveis de medicina i cirurgia experimental