Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

pujada motserrat 2017

XXXIV PUJADA A MONTSERRAT

Un any més, caminarem tots junts fins a Montserrat, enguany la nit del 3 de maig. A més col·laborareu amb un projecte solidari.

Per a més info i incripcions AQUÍ

banner revista digital 277report.cat

CONEIXES 277 REPORT?

Els nostres alumnes de periodisme participen en el projecte RED, en col·laboració amb JUNIOR REPORT i La Vanguardia.

El seu projecte s'anomena 277REPORT i el podeu llegir AQUÍ

Banner JPO Març19-

BATXILLERAT I FP

Et convidem a visitar la nostra escola el proper dia 11 de maig.

Per a una millor organització feu inscripció AQUÍ

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

The Gunilla Project

img 4843 1
El Projecte Gunilla és una activitat que fa cinc anys que organitzem amb l’Öckerö Gymnasieskola de Suècia i amb la col·laboració del Museu Marítim de Barcelona.

El Gunilla és un vaixell-escola suec que cap a mitjans de novembre visita Barcelona amb una quarantena d’alumnes de batxillerat a bord. Aquest veler fa una travessia pel Mediterrani com a part dels estudis d’aquests alumnes i aprofitem que s’atura a la ciutat per fer tot un seguit d'activitats d’intercanvi en anglès com,  per exemple, uns "icebreakers", una gimcana fotogràfica, una visita al vaixell i dinar o sopar a bord.

img 7020 1Pels alumnes suecs és una oportunitat de conèixer una mica més la ciutat de la mà de joves de la seva edat i pels nostres alumnes és una oportunitat única per conèixer, fent servir l’anglès, com aquests alumnes combinen la seva vida a bord i la feina de tripulants amb els seus estudis.