banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner info inici curs

INFORMACIONS CURS 2017/2018

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2017/2018.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

The Gunilla Project

img 4843 1
El Projecte Gunilla és una activitat que fa cinc anys que organitzem amb l’Öckerö Gymnasieskola de Suècia i amb la col·laboració del Museu Marítim de Barcelona.

El Gunilla és un vaixell-escola suec que cap a mitjans de novembre visita Barcelona amb una quarantena d’alumnes de batxillerat a bord. Aquest veler fa una travessia pel Mediterrani com a part dels estudis d’aquests alumnes i aprofitem que s’atura a la ciutat per fer tot un seguit d'activitats d’intercanvi en anglès com,  per exemple, uns "icebreakers", una gimcana fotogràfica, una visita al vaixell i dinar o sopar a bord.

img 7020 1Pels alumnes suecs és una oportunitat de conèixer una mica més la ciutat de la mà de joves de la seva edat i pels nostres alumnes és una oportunitat única per conèixer, fent servir l’anglès, com aquests alumnes combinen la seva vida a bord i la feina de tripulants amb els seus estudis.