Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

The Gunilla Project

img 4843 1
El Projecte Gunilla és una activitat que fa cinc anys que organitzem amb l’Öckerö Gymnasieskola de Suècia i amb la col·laboració del Museu Marítim de Barcelona.

El Gunilla és un vaixell-escola suec que cap a mitjans de novembre visita Barcelona amb una quarantena d’alumnes de batxillerat a bord. Aquest veler fa una travessia pel Mediterrani com a part dels estudis d’aquests alumnes i aprofitem que s’atura a la ciutat per fer tot un seguit d'activitats d’intercanvi en anglès com,  per exemple, uns "icebreakers", una gimcana fotogràfica, una visita al vaixell i dinar o sopar a bord.

img 7020 1Pels alumnes suecs és una oportunitat de conèixer una mica més la ciutat de la mà de joves de la seva edat i pels nostres alumnes és una oportunitat única per conèixer, fent servir l’anglès, com aquests alumnes combinen la seva vida a bord i la feina de tripulants amb els seus estudis.