banner expo itineraris aprenentatge ESO SUMMEM

EXPO SUMMEM

El 21 de juny a les 16h us convidem a l'exposició dels treballs que han fet els nostres alumnes d'ESO en els itineraris d'aprenentatge del SUMMEM.

Podeu veure el programa aquí

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx escenicv2

BATXILLERAT ESCÈNIC

Si actuar, cantar i ballar és allò que vols fer, vine a estudiar batxillerat escènic amb nosaltres!

Amb la col·laboració d'El Timbal i Sala Beckett

The Gunilla Project

img 4843 1
El Projecte Gunilla és una activitat que fa cinc anys que organitzem amb l’Öckerö Gymnasieskola de Suècia i amb la col·laboració del Museu Marítim de Barcelona.

El Gunilla és un vaixell-escola suec que cap a mitjans de novembre visita Barcelona amb una quarantena d’alumnes de batxillerat a bord. Aquest veler fa una travessia pel Mediterrani com a part dels estudis d’aquests alumnes i aprofitem que s’atura a la ciutat per fer tot un seguit d'activitats d’intercanvi en anglès com,  per exemple, uns "icebreakers", una gimcana fotogràfica, una visita al vaixell i dinar o sopar a bord.

img 7020 1Pels alumnes suecs és una oportunitat de conèixer una mica més la ciutat de la mà de joves de la seva edat i pels nostres alumnes és una oportunitat única per conèixer, fent servir l’anglès, com aquests alumnes combinen la seva vida a bord i la feina de tripulants amb els seus estudis.