PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

The Gunilla Project

img 4843 1
El Projecte Gunilla és una activitat que fa cinc anys que organitzem amb l’Öckerö Gymnasieskola de Suècia i amb la col·laboració del Museu Marítim de Barcelona.

El Gunilla és un vaixell-escola suec que cap a mitjans de novembre visita Barcelona amb una quarantena d’alumnes de batxillerat a bord. Aquest veler fa una travessia pel Mediterrani com a part dels estudis d’aquests alumnes i aprofitem que s’atura a la ciutat per fer tot un seguit d'activitats d’intercanvi en anglès com,  per exemple, uns "icebreakers", una gimcana fotogràfica, una visita al vaixell i dinar o sopar a bord.

img 7020 1Pels alumnes suecs és una oportunitat de conèixer una mica més la ciutat de la mà de joves de la seva edat i pels nostres alumnes és una oportunitat única per conèixer, fent servir l’anglès, com aquests alumnes combinen la seva vida a bord i la feina de tripulants amb els seus estudis.