banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner guixetes extraescolars

GUIXETES I EXTRAESCOLARS

Reserva de guixeta i inscripció a activitats extraescolars a la botiga online fins el 30 de setembre.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

banner vespres cientifics

Què són?

Una activitat escolar diferent oberta a tothom: alumnes, exalumnes, professors, pares, ...
Un aprenentatge interactiu i del tot experimental dels conceptes més clàssics i actuals de la ciència. A nivells comprensibles per a tothom i sense fórmules.
9 sessions temàtiques diferents en divendres al vespre durant el curs escolar. Grups molt reduïts de participants en cada sessió.

vespres cientifics

Descarrega't el TRÍPTIC INFORMATIU.

Si voleu més informació o bé veure les últimes fotografies dels Vespres podeu consultar l'enllaç següent: Web dels Vespres Científics