banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

Banner-4YFN

Del 25 al 28 de febrer

Alumnes d'FP participen com a voluntaris en l'organització del Saló i el Btx Social el visitarà per conèixer de primera mà el món de l'empresa.

banner fontana epns 2019

NOVA EXPOSICIÓ D'ART
ESPAI JOVE LA FONTANA

Del 28 de febrer al 15 de març els alumnes de 2n Batx artístic exposen els seus treballs.
Voleu veure imatges de l'anterior al nostre Flickr?.

Banner JPO Març19-

PORTES OBERTES 2019

ESO i BATXILLERAT, el proper dia 9 de març. Inscripció >> AQUÍ

FORMACIÓ PROFESIONAL, el proper dia 30 de març. Inscripció >> AQUÍ

banner vespres cientifics

Què són?

Una activitat escolar diferent oberta a tothom: alumnes, exalumnes, professors, pares, ...
Un aprenentatge interactiu i del tot experimental dels conceptes més clàssics i actuals de la ciència. A nivells comprensibles per a tothom i sense fórmules.
9 sessions temàtiques diferents en divendres al vespre durant el curs escolar. Grups molt reduïts de participants en cada sessió.

vespres cientifics

Descarrega't el TRÍPTIC INFORMATIU.