banner expo itineraris aprenentatge ESO SUMMEM

EXPO SUMMEM

El 21 de juny a les 16h us convidem a l'exposició dels treballs que han fet els nostres alumnes d'ESO en els itineraris d'aprenentatge del SUMMEM.

Podeu veure el programa aquí

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx escenicv2

BATXILLERAT ESCÈNIC

Si actuar, cantar i ballar és allò que vols fer, vine a estudiar batxillerat escènic amb nosaltres!

Amb la col·laboració d'El Timbal i Sala Beckett

banner vespres cientifics

Què són?

Una activitat escolar diferent oberta a tothom: alumnes, exalumnes, professors, pares, ...
Un aprenentatge interactiu i del tot experimental dels conceptes més clàssics i actuals de la ciència. A nivells comprensibles per a tothom i sense fórmules.
9 sessions temàtiques diferents en divendres al vespre durant el curs escolar. Grups molt reduïts de participants en cada sessió.

vespres cientifics

Descarrega't el TRÍPTIC INFORMATIU.

Si voleu més informació o bé veure les últimes fotografies dels Vespres podeu consultar l'enllaç següent: Web dels Vespres Científics