banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ informació aquí.

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Celebrem el dia de la ciència amb tallers a l'ESO i conferències al Batxillerat. + informació aquí.

banner evsw 2017

II SETMANA EUROPEA DE LA FP

Com l'any passat, ens hem sumat a aquesta iniciativa amb tot un seguit d'activitats per als grups de formació profesional. + informació aquí.

banner munog

EGMUN 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Espergaerde, Dinamarca.

banner vespres cientifics

Què són?

Una activitat escolar diferent oberta a tothom: alumnes, exalumnes, professors, pares, ...
Un aprenentatge interactiu i del tot experimental dels conceptes més clàssics i actuals de la ciència. A nivells comprensibles per a tothom i sense fórmules.
9 sessions temàtiques diferents en divendres al vespre durant el curs escolar. Grups molt reduïts de participants en cada sessió.

vespres cientifics

Descarrega't el TRÍPTIC INFORMATIU.

Si voleu més informació o bé veure les últimes fotografies dels Vespres podeu consultar l'enllaç següent: Web dels Vespres Científics