concert nadal 2018

CONCERT DE NADAL

Divendres 14/12/2018 a les 18:30h a la sala d'actes, tindrà lloc el concert de Nadal. L'entrada al concert és gratuïta, tot i que es demana la col·laboració voluntària (taquilla inversa).

Us hi esperem!

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

calidoscopi

CALIDOSCOPI

El projecte Calidoscopi és un espai de reflexió i participació de totes les persones que estimem l’Escola Pia. Hem començat un procés participatiu perquè pugueu fer-nos saber la vostra opinió.
Enquesta en català
Encuesta en castellano

mare mortum

L'escola participarà en el projecte STOP MARE MORTUM.

Durant la primera setmana lectiva de gener, els alumnes de l'ESO i de 1r de batxillerat assistiran a una conferència sobre el necessari canvi de polítiques migratòries, de protecció internacional i acció exterior que permetin respectar els drets humans.

Posteriorment, a partir de la reflexió sobre el contingut de la conferència, se sumaran al projecte ROSTRES DE LA MEDITERRÀNIA, dibuixant rostres de la realitat que ara pateixen els migrants, i dibuixant, també, rostres del món que volem.

A partir del dia 27 fins el dia 30 s'exposaran aquests rostres i ens serviran de reflexió per al Dia Escolar de la No Violència i la Pau.

rostres