Nostra Senyora Report és la revista del nostre centre educatiu, un projecte impulsat per estudiants amb el suport de periodistes de Junior Report on hi participen els nostres estudiantes de l’optativa de Periodisme. Els continguts estan creats per la redacció escolar. Descobreix-la!

El grup va compartir amb els futurs periodistes reflexions i aprenentatges sobre música, emprenedoria i sacrificis de la vida de l’artista. Aviat en podreu llegir l’article a la mateixa revista.

El projecte RED de Blue Globe Media, empresa col·laboradora de la Vanguàrdia, dinamitza el diari digital per a joves Junior Report. L’objectiu d’aquest projecte és crear un mitjà de comunicació dirigit i redactat per estudiants, que promogui el pensament crític a partir del coneixement dels grans temes d’actualitat i del seu propi entorn i que faciliti l’adquisició de competències digitals amb finalitat divulgativa i informativa.

Aquest projecte el coordina la Mercè Àlvarez mitjançant l’optativa de Periodisme i ha generat diverses publicacions d’articles dels nostres alumnes a la Vanguardia digital.

Accedir a Nostra Senyora Report