Avui, en el Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar, volem compartir amb tots vosaltres el compromís que hem mantingut durant tot l’any en la nostra lluita contra el bullying treballant per crear un entorn segur per a cada un dels nostres estudiants.

🚫 L’assetjament escolar no té cabuda en la nostra comunitat educativa. Per això, hem dut a terme una campanya visible i activa en contra del bullying, promocionant l’empatia, el respecte i la inclusió.

Des de tallers fins a xerrades, hem tractat aquest tema crucial des de tots els punts de vista possibles.

Volem agrair a tots els estudiants, mares i pares, professorat i personal de l’escola pel seu suport i compromís en aquesta causa. Junts, estem construint un espai on cada individu se senti valorat i protegit.

Seguim treballant junts per erradicar el bullying de les nostres vides i crear un futur més amable per a tots.

ETS UN ASSETJADOR
ETS CÒMPLICE