En el marc dels actes de celebració del dia de la nena i la dona a la ciència es va fer una conferència a la nostra escola per a l’alumnat de 1r d’ESO emesa en streaming per a tots els instituts de Catalunya que no van poder disposar d’una xerrada presencial.

La Cintia Pérez, enginyera industrial, actualment a HP, va explicar als alumnes quina va ser la seva motivació per ser científica, quina ha estat la seva trajectòria acadèmica i professional, com és el seu treball i què li agrada i què no de la seva feina.

L’objectiu del projecte és fer visible i destacar la rellevància i el paper estratègic de les dones a la ciència i la tecnologia.

Una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), coorganitzada amb el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), i amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

VÍDEO DE L’ACTE