ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2021-2022

Dossier Extraescolars 2021-22
Inscripció Extraescolars 2021-22

OBJECTIUS:

• Generar una oferta educativa de qualitat en temps de lleure adaptada a la necessitat dels escolars i de les famílies.
  • Desenvolupar el projecte educatiu de l’escola a partir de l’educació en el lleure.
  • Fomentar la pràctica d’activitats culturals a l’escola a partir de l’educació en el lleure

MATRICULACIÓ:

El sistema d’inscripció per a tothom (alumnes i famílies) serà el següent:

• Inscripció ONLINE: s’obrirà la inscripció online el 15 de juny del 2021.

PAGAMENT:

• Els pagaments s’efectuaran per rebuts trimestrals al mateix compte bancari on es factura l’escola. Per a aquells participants de fora l’escola, també es facturarà un rebut al número de compte que facilitin en el moment de formalitzar la inscripció.
  • En concepte de despeses en la tramitació d’altes i gestió en el procés d’inscripció, s’aplicarà una tarifa de 25€ de matriculació per participant no, per activitat.
  • A partir del mes de març no es podrà donar de baixa cap participant de qualsevol de les activitats extraescolars.
  • Les quotes són trimestrals i els mesos de facturació són: octubre 2021 – gener 2022 – abril 2022.

DATES DE LES ACTIVITATS:

• Inici: totes les activitats començaran la primera setmana d’octubre.
  • Final: la finalització de les activitats extraescolars serà el 15 de juny del 2022.
  • Dies de prova: del 15 al 24 de setembre es faran classes obertes per fer un tast de les activitats.
  • El 24 de setembre s’informarà de les modificacions i/o anul·lacions que hagin pogut sorgir a les activitats.

COORDINACIÓ D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS:

Patricia Figueiras Plaza – Responsable d’Educació no formal