MATINAL CFGS A3D

III Edició de l’Acte de presentació i defensa de projectes finals CFGS ANIMACIÓ 3D, JOCS I ENTORNS INTERACTIUS AMB EFECTES ESPECIALS PER AL CINEMA (Matinal CFGS A3D )

Aquests estudis es fan amb la col·laboració de l’Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya (ESCAC)

PROJECTES DE 2n CURS

ALUMNES PROJECTE RESUM
Núria Formentí Elena Marcelo Kevin Martínez Qi Wang Sleepy pizza Un adolescent de l’època actual es veurà traslladat al món antic per a lluitar contra éssers mitològics i restablir el pas del temps.
Adrián Macías Miguel Fernández Ferran Domingo Marc Sánchez Gabriela Torres Aglaya Studio Ron i Whisky s’hauran d’afrontar a un repte perillós a bord d’un tren sense fre i a tota velocitat.

Resum Curt:Ron i Whisky són dos amics que viuran una divertida aventura al desert.

Kevin Flores Miquel Mosseguí Sergi Macià Brooklyn FX Al 2078 un jove orfe s’haurà d’enfrontarals malvats governants d’una societat injusta i dividida.

Resum Curt:En una societat on la tecnologia domina la gent, un jove desconnectarà els mòbils per a demostrar que es pot viure sense ells.

PROJECTES DE 1r CURS

ALUMNES PROJECTE RESUM
David Aixas
Silvia Huarte
Alex Martinez
Irati Olive
Maschera Nera Després de la pesta negra, L’Andrea, un jove sense pares, viu en un orfenat on començaran a passar fets paranormals.
Sara Niso
Sergi Contijoch
Alex Molero
Joel Jordi
Victor Batllosera
El trato Eric, un joven de 16 años intentará salvar a su nuevoamigo Marc de la muerte, tratando con un demonio llamado Mephistomediante un conjuro.
Edgar Galstyan
Jordi Delgado
Sebastian Espinoza
Josep Pares
Alex Alsina
Sergi Tomas
Kahio Un pare i un fill es veuen enfrontats per culpa dels seus ideals. El fill haurà de superar al seu pare i salvar a la seva mare.

Fem XarXa. Entitats, productores i estudis convidats.

Film3.tv, Minded Factory, Sauvage.tv, Pupgam, Desilence, SWPstudio, Alòsidees, FrozenShardGames, CPWORKS, Creuroja, CúbicaVFX, GlassworksBarcelona, Ifeelms, IMIRAEntertainment, JanduSoft, KeradGames, Kotoct, Chachi, Film Factoryentertainment, NeoRender, Nov25Studio, OnirikalStudio, PixelDreams, Pixelon, PlayBenefit, 23lunes Studio, PuenteAéreo Fims, WKND.tv, Kilogrambox, TurkanaFilms, ESCAC, Viodgames, Gencat.cat, UPCnet, ACSInformáticos, Mortensen, BIST, NewtonLearningS.L, FundaciónRealDream, ClusterAudiovisualde Catalunya, DocsBarcelona, Science Bits, Induct, Infonomia, Sermicro, FNOB, Everis, Escolapia.cat, Estudi Regina Puig,PeekabooAnimation, Inflight-VR.