MATRÍCULA BATXILLERAT CURS 24-25 OBERTA
Posem al vostre abast les instruccions per poder realitzar la matrícula en el nostre centre.

>>  AVÍS: aquest procés només és per l’alumnat nou al centre <<

La matrícula queda formalitzada una vegada s’hagin realitzat els següents tres passos:
  • Entrar en aquest enllaç Matrícula online BATX curs 24-25  i seguir les instruccions.

MATRICULA 2n de BATX – IMPORTANT: Per fer efectiva la matrícula d’un alumne/a a 2n de batxillerat cal haver fet abans una entrevista amb el director pedagògic, Lluís Zabala, ja que hi ha itineraris que estan ja coberts. En qualsevol cas, podeu posar-vos en contacte amb l’escola per confirmar la vostra opció.

• Un cop fet el tràmit anterior rebreu un correu electrònic amb un pdf “Tutorial famílies – matrícula online”, amb les instruccions per emplenar les dades personals i familiars de l’alumne/a.

• Finalment, per tancar la gestió de matrícula cal presentar físicament a l’Escola (horari d’atenció de dilluns a divendres de les 8:30 a les 20:00 hores) els documents que requereixen signatura original i que us adjuntem (*):

(*) Si teniu signatura digital: Teniu l’opció de poder signar electrònicament aquests sis documents i enviar-los per mail a l’adreça: matricula@nostrasenyora.epiaedu.cat

Pots consultar les quotes d’aquest any 23-24 aquí. Les quotes del proper any poden tenir algunes variacions.