Tenim alumnat i professorat viatjant i aprenent a Irlanda, Txèquia i Dinamarca.

El Martí Zamora, tutor del CFGS de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, i el Wyzton Borrero, tutor del CFGS d’Animació 3D de la nostra escola comencen dilluns la seva estada de formació per observació Erasmus+ a una escola de FP de Cork amb aquests mateixos estudis.

Aquesta setmana seguiran un programa farcit d’activitats, on coneixeran el seu sistema educatiu, l’enfocament dels cicles i l’organització de les pràctiques.

La Mamasa Tunkara i la Sabrina Pastor comencen aquesta setmana la seva estada Erasmus+ de pràctiques a Roden, una petita ciutat a prop de Groningen (Països Baixos), on tenim la nostra escola de FP associada.

La Mamasa i la Sabrina van acabar el CFGS de Laboratori Clínic i Biomèdic el passat mes de juny i, per tant, faran aquesta experiència Erasmus+ com a recent graduades, ja que durant l’hivern passat no van poder fer-la degut a la situació pandèmica.

Faran una estada de 2 mesos en una empresa del camp sanitari, que treballa amb biosensors, i faran pràctiques en el seu laboratori.

L’Ismael Amador, el Guillem Dachs i la Diana Alejandro són els alumnes del CFGS de Laboratori Clínic i Biomèdic que han marxat cap a Hradec Králové (Txèquia) per fer la seva estada de pràctiques.

Seguiu el blog Erasmus+ de l’escola i estareu al dia de totes les novetats…que sempre són moltes.