Ens sumem a la campanya de la Fundació Educació solidària  per un Nadal més solidari.

S’apropen dies especials. S’apropa el Nadal. Celebracions familiars, sopars entre amics, regals pels més petits de la casa la Nit de Reis o ‘amics invisibles’ amb companys de feina…

Us proposem que, aquest desembre, ho celebreu diferent. En lloc de regalar un llibre, uns mitjons o un videojoc… us animeu a comprar material escolar o regalar joguines a un infant sense llar? Vols fer que el teu regal arribi ben lluny, a Mèxic o a Senegal, i sigui doble? El gaudiran aquí… i allà!

Només heu de fer clic al projecte que escolliu i omplir quatre dades.
Quan feu el pagament, rebreu per e mail un xec regal per imprimir, amb una foto i un petit missatge d’agraïment, que podeu entregar com a present.

nit de reis solidaris Hocati solidari

matreial solidari per Senegal Suport a Thiaroye

Gràcies per fer créixer els nostres projectes que donen oportunitats a nens i nenes que no les tenen.

Gràcies per ajudar-nos a transformar, pas a pas, el món en què vivim.