Aquest dilluns 13 de maig, la Filmoteca de Catalunya ha acollit la gala de lliurament de premis de la XIII edició de la Mostra Audiovisual Josep Maixenchs, un concurs que promou la creativitat i l’expressió audiovisual entre els joves. Enguany s’han presentat un centenar de treballs que han elaborat estudiants de diferents centres educatius de Catalunya, majoritàriament d’Escola Pia, i que competeixen a les categories de documental, espot, ficció i videoart.

El curtmetratge “Tetæs”  fet pels nostres alumnes Martí Valentí, Nicola Ruffini, Claudia Rua, Martina Patxot i Laia Deltell (2n de batx), ha guanyat el Premi del Jurat al millor curtmetratge de ficció. ENHORABONA!

Podeu veure tota la notícia amb enllaç a tots els curts guanyadors al web d’Escola Pia Catalunya

L’acte va ser possible gràcies a la col·laboració de Filmin, l’ESCAC i la Filmoteca de Catalunya.

Moltes felicitats als guanyadors i guanyadores i a tots els alumnes participants.