Els alumnes de 2BAT que fan la matèria optativa ODS socials han estat treballant en l’ODS 10 “reducció de les desigualtats” i concretament en el respecte pels drets humans.

En aquest sentit, han tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà la feina de l’ONG Open Arms visitant el vaixell Bilbao i participant en les seves xerrades explicatives. També han visitat l’exposició World Press Photo al CCCB per prendre consciència de les diferents situacions humanitàries a nivell mundial.

Per aquest motiu i després de conèixer de primera mà la labor dels voluntaris d’Open Arms, de visitar el vaixell i fer-se una idea de com és el seu dia a dia, han engegat una campanya solidària per recaptar fons i ajudar als que ajuden.

Estan fent polseres, clauers i decoracions nadalenques que es vendran entre 0,50€ i 1,5€ a les hores del pati a l’entrada de l’escola. També han organitzat un bingo musical solidari per la celebració del comiat de Nadal amb els alumnes  de batxillerat (20/12) a la sala d’actes.

I finalment, veureu que a recepció hi haurà una guardiola amb el logo d’Open Arms on tota aquella persona que vulgui col-laborar de forma voluntària amb la causa, ho podrà fer.

Gràcies a tothom per la col-laboració.

Campanya solidaria ODS 2n Batxillerat social Open Arms