Sant Jordi a casa

Aquest any viurem un Sant Jordi ben atípic. No podrem sortir a passejar en família per tafanejar entre paradetes i triar el nostre llibre, tampoc  olorar roses.

Però aquesta situació no ens farà canviar les tradicions, i a l’escola CELEBREM SANT JORDI EL 23 D’ABRIL!

Us proposem passejar per aquest espai virtual de paradetes d’art, poesia, creacions audiovisuals i  lectures, i gaudir d’un dia molt especial.

Streaming de l’acte de Sant Jordi 2020

Sant jordi en streaming

Avui hem tingut un acte de Sant Jordi des de les cases dels nostres alumnes. Un acte molt emotiu i del que us donem les gràcies a tots els que l’heu fet possible: alumnes, professors i personal tècnic.

Feliç Sant Jordi!!

ELS NOSTRES ALUMNES CELEBREN SANT JORDI

AVíS LEGAL:

Recordeu que únicament podeu fer servir les imatges i els continguts que es reprodueixen aquí per a allò que s’han creat. No en podeu fer cap altre ús sense el consentiment dels seus titulars. La llei protegeix les dades personals de les persones (incloses la seva imatge i la seva veu) i els drets de propietat intel·lectual. Igualment, recordeu que en aquest espai virtual cal complir igualment les normes de convivència de l’escola, cal que ens tractem amb respecte tots els membres de la comunitat educativa. L’incompliment de qualsevol d’aquests requisits pot comportar sancions.

US PROPOSEM COMPARTIR UN SANT JORDI DIFERENT!

Piano en Pijama Especial Sant Jordi

Us portem un petit regal de Sant Jordi! Una edició especial de Piano en pijama, del nostre professor de música Frederic Martínez, en motiu de Sant Jordi.

No us la perdeu!

Recomanats Sant Jordi 2020

Malgrat aquest any no podrem anar a passejar i a fullejar llibres, no ens oblidem de recomanar-vos lectures per aquest Sant  Jordi.

Que tingueu una bona diada!

Sant Jordi a casa: els profes llegeixen

Els professors s’han sumat a la iniciativa «Sant Jordi a casa: els profes llegeixen» i ens han deixat aquests vídeos on comparteixen amb tots nosaltres algun fragment d’un llibre, un text o un pensament.

Moltes gràcies a tots per la vostra participació!