El divendres i coincidint amb el “Vespre científic” dedicat als Perfums, encetem la Setmana de la Ciència.

Durant aquesta setmana se celebraran tot un munt d’activitats de divulgació científica arreu del nostre territori. Jornades de portes obertes, exposicions, xerrades, jocs, tallers científics… tot un ventall de possibilitats al teu abast.

Els temes centrals de l’edició d’enguany són, d’una banda, la taula periòdica, amb motiu de l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics, i, de l’altra, diferents persones que han estat referents als respectius camps de coneixement.

A l’escola i durant el matí del dia 15, els alumnes i professors del batxillerat científic mostraran un seguit de petites demostracions experimentals a la recepció de l’escola als alumnes d’ESO i Batxillerat. L’objectiu és poder veure en directe experiments curiosos de les diverses branques del coneixement científic.

Voleu més informació? SETMANA DE LA CIÈNCIA

Disseny del Xavi Miró, professor de l’escola